  • 1. Data: 2003-02-11 12:37:35
    Temat: Anulowanie wyroku
    Od: "kongos" <k...@k...chip.pl>

    Witam
    Sytuacja tego rodzaju: Maz podal do sadu zone o podzial majatku. Sad
    przyznal mu 2000zl plus jakies mebelki. On zlozyl apelacje bo chcial jeszcze
    wiecej ale sad apelacyjny odrzucil to. W trakcie trwania rozprawy ona zaszla
    w ciaze. Czy jest jakas szansa aby sad obnizyl kwote lub moze ja anulowal ze
    wzgledu na sytuacje w jakiej sie znalazla? Matka samotnie wychowujaca
    dziecko (tzn jeszcze w ciazy)....
    Pozdro
    kongos

  • 2. Data: 2003-02-11 13:23:30
    Temat: Re: Anulowanie wyroku
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-02-11 13:24:43
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "kongos" <k...@k...chip.pl> wrote in message
    > W trakcie trwania rozprawy ona zaszla
    > w ciaze.

    Z _kim_?

    --
    Depi.

  • 4. Data: 2003-02-11 13:46:54
    Od: "kongos" <k...@k...chip.pl>

    > : Z _kim_?
    Ze swoim terazniejszym mezczyzna
    > BTW:
    > czy ojciec dziecka nie powinien zaopiekować się wiadomo kim?
    tak opiekuje sie ale nie to jest tematem. Nie sa malzenstwem. A sami wiecie
    jak ciezko dzis sie utrzymac nawet z 2 pensji. a 2tys to niemala kwota.
    pozdro

  • 5. Data: 2003-02-11 13:47:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    No w wypadku jak mu się żona, pardon le mot, puściła, to miałbym wątpliwości
    *

    *Disclaimer: nie jest zamiarem piszącego obrażania lub negatywnie ocenianie
    zachowań seksualnych i innych osób wymienianych w postach na nieniejszej
    grupie. Czyni się to jedynie w celach informayjnych i rozrywkowych ;-)

    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-11 13:49:38
    Od: "kongos" <k...@k...chip.pl>

    Dla jasnosci. Z tym z kim jest teraz nie byla zwiazana w trakcie trwania
    malzenstwa. Takze nie ma tu mowy o zdradzie i tak dalej...
    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2aulg$mnv$...@a...news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2003-02-11 14:51:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "kongos" <k...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    >A sami wiecie
    > jak ciezko dzis sie utrzymac nawet z 2 pensji

    to zalezy jakie są te pensje:-)))))

    HaNkA.

  • 8. Data: 2003-02-11 16:34:00
    Temat: Odp: Anulowanie wyroku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kongos <k...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    ze
    > wzgledu na sytuacje w jakiej sie znalazla? Matka samotnie wychowujaca

    a co ta ciąża ma do tego podziału? z nim jest w ciąży?

    Sandra

  • 9. Data: 2003-02-11 16:39:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Dla jasnosci. Z tym z kim jest teraz nie byla zwiazana w trakcie trwania
    > malzenstwa. Takze nie ma tu mowy o zdradzie i tak dalej...

    i nikt nie ma prawa zwracać uwag w tej kwestii ale skoro padło pytanie o
    zmniejszenie kwoty wiec jej udzielam ...nie ma podstaw ciąża z innym
    mężczyzną by sąd pogrązył byłego męża ...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-02-11 17:19:20
    Od: "kongos" <k...@k...chip.pl>

    No wiec prawa w naszym kraju nie ma. Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem on
    bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.
    Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.
    Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie znam
    sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was. Teraz dziewucha odda mu jeszcze
    dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he. Polska to
    kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.
    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2b92n$67p$...@a...dialog.net.pl...