  • From: "kongos" <k...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie wyroku
    Date: Tue, 11 Feb 2003 18:19:20 +0100

    No wiec prawa w naszym kraju nie ma. Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem on
    bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.
    Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.
    Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie znam
    sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was. Teraz dziewucha odda mu jeszcze
    dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he. Polska to
    kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.
    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2b92n$67p$...@a...dialog.net.pl...