  • 11. Data: 2003-02-11 17:37:39
    Temat: Re: Anulowanie wyroku
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "kongos" <k...@k...chip.pl> wrote in message
    news:3e49308d@news.vogel.pl...

    Odpowiada sie _pod_ postem.

    > No wiec prawa w naszym kraju nie ma. Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    > spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem
    on
    > bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.

    No i co? POwinna byla zglosic pobicie, a nie rozchodzic sie za
    porozumieniem. Za glupote sie placi. A na czym wedlug Ciebie ma polegac
    podzial majatku? Bo dla mnie na tym ,ze dziela majatek i to wlasnie
    nastapilo, prawda?

    > Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.

    A ja twierdze, ze jest, tylko trzeba je znac i umiejetnie stosowac. W innym
    wypadku my, prawnicy, nie bylibysmy nikomu potrzebni, prawda?

    > Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie
    znam
    > sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was. Teraz dziewucha odda mu
    jeszcze
    > dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he.

    Rozumiem, ze to nie jego dziecko, wiec co go to obchodzi? Ma przeciez
    swojego tatusia, który powinien je utrzymywac. Nie chcialbys pewnie ponosic
    konsekwencji tego, ze Twoja byla zrobila sobie z kims dzieciaka, prawda?

    > Polska to
    > kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.

    Raczej krajem, w którym to stwierdzenie jest obecnie bardzo modne wsród
    ludzi, którzy maja o prawie blade pojecie. Ja sie nie wymadrzam na grupie o
    budownictwie/programowaniu/poloznictwie ze w Polsce
    budownictwo/programowanie/poloznictwo jest do d..., bo sie na tym nie znam,
    prawda?

    Pozdrawiam i zycze obiektywizmu w formulowaniu sadów

    --
    Depi.

  • 12. Data: 2003-02-11 17:46:27
    Temat: Odp: Anulowanie wyroku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kongos <k...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > No wiec prawa w naszym kraju nie ma.

    podział to podział a kiedy jest prawo ? jak on w skarpetach wychodzi ?
    wtedy kobiety się odzywają i rzucają hasła już się z tym spotkałam :-)
    Sandra nie nawidzi kobiet jest chyba mężczyzną ...

    Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    > spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem
    on
    > bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.

    A skąd tak wszystko wiesz? obiektywizm proszę Pana ... a nie żale jednej
    strony ...

    > Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.

    a ja, że jest

    > Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie
    znam
    > sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was

    hm skoro doszło do podziału a jest możliwość apelacji nie zgadza się strona
    z orzeczeniem to może napisać z którymi pkt. i dlaczego i jak ona uważa
    ...musiałabym sie cofnąć czy sie uprawomocniło orzeczenie czy dopiero będzie
    ogłoszone /jesli tak można jeszcze składać pisma w sprawie ,że sie nie
    zgadzam /.

    . Teraz dziewucha odda mu jeszcze
    > dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he. Polska
    > kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.

    przewrażliwienie ... przeważnie tak się zachowują ludzie kiedy orzeczenie
    zapada nie po ich myśli ... a obiektywnie przemysleć ,faktycznie od
    podszewki poznać sprawe a później powinno się krzyczeć ...zaznaczam ,że nie
    twierdze o wszystkich sprawach jakie mają miejsce w sądach Polskich jednak
    rozwody ,podziały ,sprawy o dzieci to najbardziej przykre sprawy dla każdej
    ze stron ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-02-11 23:48:53
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b2bc4f$bjv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marcin Olender wrote:
    > Rozumiem, ze to nie jego dziecko, wiec co go to obchodzi? Ma przeciez
    > swojego tatusia, który powinien je utrzymywac. Nie chcialbys pewnie ponosic

    I być może ten tatuś właśnie się produkuje.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2003-02-12 00:18:16
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "kongos" wrote:
    > Dla jasnosci. Z tym z kim jest teraz nie byla zwiazana w trakcie trwania
    > malzenstwa. Takze nie ma tu mowy o zdradzie i tak dalej...

    Skoro jest z nim teraz to odpada argument o samotnej matce.

    spider

  • 15. Data: 2003-02-12 00:26:11
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Debowski" <a...@n...net> wrote in message

    > I być może ten tatuś właśnie się produkuje.

    He he - i wszystko stało się jasne ;-)

    Depi.

  • 16. Data: 2003-02-12 06:14:28
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem
    on
    : bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.

    tej sprawy to chyba nie można wygrać.
    sąd uznał że jest majątek wspólny i go podzielił

    : Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.

    zdefiniuj "prawo" :)

    pozdro.
    marcin

    ps. i odpisuj pod cytatem

  • 17. Data: 2003-02-12 06:15:39
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Sandra nienawidzi kobiet jest chyba mężczyzną ...

    zginiesz z rąk nieznanej feministki, Sandro :)

  • 18. Data: 2003-02-12 08:02:59
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:005201c2d26d$f8252f90$a740200a@zm...

    > zginiesz z rąk nieznanej feministki, Sandro :)

    już się boje :-)

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2003-02-12 13:43:03
    Od: "kongos" <k...@k...chip.pl>

    > He he - i wszystko stało się jasne ;-)
    nie po prostu chce pomoc :P
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2003-02-20 12:18:03
    Od: "Jan Kalina" <~kalinapl@free.polbox.pl>

    > Użytkownik kongos <k...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@n...vogel.pl...
    > jeszcze
    > zaszla
    > ze
    >
    > a co ta ciąża ma do tego podziału? z nim jest w ciąży?

    Hej!, jeżeli jest w ciąży z innym gościem, to za jej trudną
    sytuację odpowiada OJCIEC dziecka - w żadnym wypadku dawny mąż.
    Roszczenia przysługują jej wobec OJCA dziecka, w zupełnie
    odrębnym postępowaniu.

    jk