  • 11. Data: 2005-05-30 12:22:16
    Temat: Re: Allegro i Intrium Justitia - pilne
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Tak tez poradzili na allegro - dzis bedzie zgloszone.

    A policja: niech allegro zglasza - ich sprawa
    --
    Olleo

  • 12. Data: 2005-05-30 12:40:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A policja: niech allegro zglasza - ich sprawa

    idz jeszcze raz i powiedz ze chcesz zglosic przestepstwo, a jezeli odmawia
    przyjecia zawiadomienia to niech to zrobi pisemnie.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 13. Data: 2005-05-30 12:52:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olleo wrote:

    > A policja: niech allegro zglasza - ich sprawa

    Poinformuj zwierzchnika policjanta, który Ci to powiedział, że jego
    podwładny jest leniwy i niekompetentny.

  • 14. Data: 2005-05-30 13:27:42
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Olleo <o...@c...tlen.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > A policja: niech allegro zglasza - ich sprawa

    Tam w komisariacie na ściane ( w każdym komisariacie) wisi za szybką wydany
    w 1995 roku i wciąż obowiązujacy "ukaz", że policja ma obowiązek przyjąć
    każde zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Idź, rozejrzyj sie i zapukaj
    palcem w szybkę, za która jest ten obrazek

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide