  • 41. Data: 2005-02-05 08:44:58
    Temat: Re: Alimenty na by=B3=B1 =BFon=EA !!
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c6e94ff284ba2a2989b4a@news.tpi.pl...
    > Ale niech będzie, no dobra: musiałeś - zrobiłeś - ulżyło?
    > Już ci fajnie?

    Na stoliku lezy 200 zl, ubierz sie i wyjdz.

    Sypiasz z facetami ? Odważny jesteś, że się przynajesz :D

    Monika

  • 42. Data: 2005-02-05 08:50:46
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie?
    > A mnie się wydawało, że podstawową komórkę społeczną tworzą mąż, żona i
    > dzieci.

    Męża i żony nie łączą więzy krwi. Jeżeli nie mają dzieci i rozwodzą się to
    moim zdaniem od tej chwili są dla siebie obcymi ludźmi.
    Inna sprawa, że (co do zasady) jestem przeciwnikiem rozwodów...

    > Rozumiem, że jesteś za zniesieniem wspólnego opodatkowania małżonków?

    Jestem za podatkiem liniowym, co rozwiązuje większość (jeżeli nie
    wszystkie) problemów z podatkami, ulgami, progami, wspólnym rozliczaniem,
    PITami itd. Ale to już NTG.

    Alek

  • 43. Data: 2005-02-05 08:51:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Sypiasz z facetami ? Odważny jesteś, że się przynajesz :D

    Ale za to jest trendy ;)

    Alek

  • 44. Data: 2005-02-05 09:11:21
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:cu21f9$hgr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Męża i żony nie łączą więzy krwi.

    A, no to Ty mów, że nie są spokrewnieni, a nie - że nie są rodziną, bo to
    dwie zupełnie różne sprawy.

    Monika

  • 45. Data: 2005-02-05 09:12:17
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:cu21gk$hle$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale za to jest trendy ;)

    Całe szczęście, że ja zawsze chodziłam pod prąd modzie - mogę dalej się
    przyznawać, że uwielbiam facetów ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 46. Data: 2005-02-05 09:44:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > mogę dalej się przyznawać, że uwielbiam facetów ;)

    To tak jak on ;))

    Alek

    PS. Krzysiek, nie gniewaj się, my tylko sobie gimnastykujemy przepony ;)

  • 47. Data: 2005-02-05 09:58:55
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:cu24r7$osa$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To tak jak on ;))

    Noooo, ale ja za to jeszcze nie płacę ;) :D

    Monika

  • 48. Data: 2005-02-05 10:43:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 09:50:46 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > to moim zdaniem od tej chwili są dla siebie obcymi ludźmi.
    > Inna sprawa, że (co do zasady) jestem przeciwnikiem rozwodów...

    Fanatyk. Ślub to kontrakt cywilny, umowa o wierność i wzajemne wsparcie.
    Jezeli ktoś się nie wywiązuje mozna od niej odstąpić. Nie rozumiem ludzi,
    którzy uważają rozwód za coś złego.

    Naiwniak.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 49. Data: 2005-02-05 11:29:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opslpz25j0mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Fanatyk.

    Przesadzasz, zwróć uwage na zawartość nawiasów. Zresztą, niech Ci
    będzie...

    > Naiwniak.

    No ale z tego to już mi się wytłumacz. Nie mam pojęcia co masz na myśli.

    Alek

  • 50. Data: 2005-02-05 12:05:05
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > Akurat ja nie widze ZADNEGO uzasadnienia przepisow, ktore zobowiazuja do
    > placenia alimentow na bylego malzonka.

    Ta moda zaczela sie na zachodzie kilkadziesiat lat temu. Generalnie chodzilo
    o to, ze kobieta bedac w trakcie malzenstwa na utrzymaniu bogatego meza, w
    trakcie rozwodu z reguly jest juz nie pierwszej mlodosci. Delikatnie mowiac,
    nie ma praktycznie zadnych szans na powtorzenie takie dobrej "partii", bo
    swoje najlepsze lata poswiecila dla meza, dzieci, blah, blah... A on majac
    pieniadze bez trudu znajdzie sobie jej nastepczynie, chocby i 20 lat
    mlodsza.

    Cala sprawa tak naprawde sprowadza sie do tego, ze byla zona domaga sie po
    prostu utrzymania standardu zycia do ktorego przez lata byla przyzwyczajona,
    de facto jest to cos w rodzaju odszkodowania za malzenstwo ktore nie
    wypalilo. Chore, ale coraz bardziej modne.

    A.