  • 21. Data: 2005-02-04 20:33:17
    Temat: Re: Alimenty na by=B3=B1 =BFon=EA !!
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Trudno.

    Trudno to ci sie mysli. Szkoda.
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 22. Data: 2005-02-04 20:35:11
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *sandra* w te oto słowa się odzywa:

    > :) a tam bylo dziecko ? czy to byly alimenty na bylą żonę :) cos pomylilam
    > ?:)
    Faktycznie tam było na żonę. Nie doczytałem, a szczerze mówiąc przez
    myśl mi nie przeszło, że była żona domaga się pieniędzy z tytułu, że
    była jego żoną i nieważne, że były mąż utrzymuje dwójkę dzieci + obecną
    żonę. Myślałem że alimenty płaci się tylko w wypadku gdy są dzieci.
    Dwoje ludzi się pobiera, mają obowiązek dbać o siebie, gdy się rozchodzą
    i nie mają dzieci to logicznym IMHO jest że każdy dba o siebie. A jak
    oboje jednocześnie złożą pozew do sądu o alimenty? Mają sobie nawzajem
    płacić? Ale to już gdybanie i OT.

    pozdrawiam
    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 23. Data: 2005-02-04 20:36:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1c6dfa75b2082f05989b45@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> pisze:

    > Trudno to ci sie mysli. Szkoda.
    Czemu usiłujesz (notabene - nieudolnie) być złośliwy?
    Przecież ja Cię nie próbuję dyskredytować za to, że myślisz, że myślisz.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-02-04 20:45:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Stary, weź poczytaj choćby KRiO, co?

    Kategorycznie odmawiam! ;)

    Ja nie o tym co jest albo nie jest napisane w naszym chorym prawie.
    Ja o tym co mi się nie podoba i chciałbym aby tego w prawie nie było. OK?

    > Obiektywny... akurat... ;)))

    No, w sensie: niezależny od nas, nieprzewidywalny, nieuchronny, przemożny
    itp. itd.

    Alek

  • 25. Data: 2005-02-04 20:50:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0n73$i5k$1@nemesis.news.tpi.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kategorycznie odmawiam! ;)
    > Ja nie o tym co jest albo nie jest napisane w naszym chorym prawie.
    > Ja o tym co mi się nie podoba i chciałbym aby tego w prawie nie było. OK?
    No tak, ale przeczytaj może w wolnej chwili jaka jest tematyka tej grupy,
    albo chociaż jak się ona nazywa. ;)

    Jotte

  • 26. Data: 2005-02-04 21:26:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > W wiadomości news:cu0n73$i5k$1@nemesis.news.tpi.pl Alek

    OK?
    > No tak, ale przeczytaj może w wolnej chwili jaka jest tematyka tej
    grupy,

    Cytat z FAQ:
    "1.2. Tematyka grupy pl.soc.prawo
    Na grupie tej prowadzona jest dyskusja na tematy związane z prawem."

    No i?

    Alek

  • 27. Data: 2005-02-04 21:29:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0pce$ghg$1@atlantis.news.tpi.pl Alek
> [...]

    > Cytat z FAQ:
    > "1.2. Tematyka grupy pl.soc.prawo
    > Na grupie tej prowadzona jest dyskusja na tematy związane z prawem."
    No i cytuję Ciebie:
    "Ja nie o tym co jest albo nie jest napisane w naszym chorym prawie."
    Ale dajmy temu spokój - czy komuś zaszkodził kiedyś jakiś mały off-topic? ;)

    Jotte

  • 28. Data: 2005-02-04 21:49:28
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > [cut]
    > Nie masz racji. A źródło informacji masz tu:

    Przeciez tam nic nie ma na ten temat. Poza tym ja wiem, ze KrO zawiera
    przepisy o wzajemnej alimentacji malzonkow po ustania malzenstwa ale
    uwazam te przepisy za bzdurne i jak najszybciej powinny one z kodeksu
    zniknac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2005-02-04 21:53:43
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0ql5$l60$1@news.onet.pl Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> pisze:

    > Przeciez tam nic nie ma na ten temat.
    Jak nie ma, jak jest?

    > Poza tym ja wiem, ze KrO zawiera
    > przepisy o wzajemnej alimentacji malzonkow po ustania malzenstwa ale
    > uwazam te przepisy za bzdurne i jak najszybciej powinny one z kodeksu
    > zniknac.
    A, to na pl.pregierz.
    No i oczywiście kandydatura w wyborach parlamentarnych. ;)

    Jotte

  • 30. Data: 2005-02-04 21:54:22
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czemu usiłujesz (notabene - nieudolnie) być złośliwy?
    > Przecież ja Cię nie próbuję dyskredytować za to, że myślisz, że myślisz.

    Ja nic nie probuje ... ja to zrobilem.

    --
    Krzysiek, Krakow