eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.

  • 1. Data: 2004-04-23 12:28:42
    Temat: Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
    Od: "Adam Rajski" <A...@n...pl>

    Uprzejmie proszę o pomoc w pociągnięciu do odpowiedzialności majątkowej i
    karnej Aleksandra Kwaśniewskiego (prezydenta RP - przedstawiciela ponoć
    nieco ponad 50%-owej części społeczeństwa Polski) i osób z nim powiązanych .
    Za marnotrawienie środków publicznych i wyzyskiwanie obywateli Polski.
    Za organizowanie prywatnego spotkania biznesowego za pieniądze podatników
    (przymusową daninę).
    Środki przeznaczone na forum ekonomiczne powinne były zostać przeznaczone na
    poszukiwania osób zaginionych i zapobieganie patologiom.
    Teksty nawiązujące do tematu pod poniższymi odnośnikami:
    http://wiadomosci.poprostu.pl/?id=1081292828&row=107
    8833451
    http://wiadomosci.poprostu.pl/?id=1082493440&row=107
    8833451
    http://wiadomosci.poprostu.pl/?id=1082474832&row=107
    8833451

  • 2. Data: 2004-04-23 12:49:39
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Adam Rajski wyskrobał(a):
    > Uprzejmie proszę o pomoc w pociągnięciu do odpowiedzialności majątkowej i
    > karnej Aleksandra Kwaśniewskiego (prezydenta RP - przedstawiciela ponoć
    > nieco ponad 50%-owej części społeczeństwa Polski) i osób z nim [...]

    Miłej zabawy!

    > Środki przeznaczone na forum ekonomiczne powinne były zostać przeznaczone
    > na poszukiwania osób zaginionych i zapobieganie patologiom.

    Chyba lepiej by je się spożytkowało na leczenie psychiatryczne niektórych
    użytkowników Internetu...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-23 14:26:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba lepiej by je się spożytkowało na leczenie psychiatryczne niektórych
    > użytkowników Internetu...

    No, tak pozwac urzedujacego prezydenta RP w Polsce moze tylko
    psychiczny. A wydawac by sie moglo, ze wszyscy obywatele
    w Polsce sa rowni wobec prawa. Skoro mozna pozywac
    nie-prezydentow to chyba mozna pozwac prezydenta.

    Mowie ogolnie.
    A dokladniej: mozna znalezc pare punktow, ktorymi
    przynajmniej powinien zajac sie prokurator. Ale u
    czy nas jest jakis "niezawisly" prokurator, ktory
    sformuluje zarzut wobec urzedujacego prezydenta?

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-04-23 14:59:16
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    WOJSAL wyskrobał(a):
    > No, tak pozwac urzedujacego prezydenta RP w Polsce moze tylko
    > psychiczny. A wydawac by sie moglo, ze wszyscy obywatele
    > w Polsce sa rowni wobec prawa. Skoro mozna pozywac
    > nie-prezydentow to chyba mozna pozwac prezydenta.

    Żeby kogoś pozywać to trzeba wskazać podstawę prawną i to uzasadnić
    odpowiednio. Inaczej szkoda czasu na pisanie pozwów, które sąd wyrzuci do
    kosza.

> [...]
    > czy nas jest jakis "niezawisly" prokurator, ktory
    > sformuluje zarzut wobec urzedujacego prezydenta?

    Psioczyć każdy potrafi. Natomiast żeby sformułować doniesienie do
    prokuratury oparte na odpowiednim paragrafie wraz z dostatecznym uzasadniem
    to już większość jest za głupia. Tak więc pozostaje budowanie teorii
    spiskowych...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2004-04-23 17:01:54
    Od: "emaile" <e...@g...pl>

> [...]
    > [ Na kłopoty z Outlook Express... --> http://republika.pl/gliniecki ]
    > [ email: jak potrzebujesz, to spytaj .:::::::::::::. GG: tak samo ]

    Bartus
    lepiej zaktualizuj swoja strone i troche wiecej o przechowywaniu wiadomosci
    w OE napisz bo niezle pierdolnales.
    Pozdrowionka
    Kris

  • 6. Data: 2004-04-23 18:41:30
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    emaile wyskrobał(a):
    > lepiej zaktualizuj swoja strone i troche wiecej o przechowywaniu
    > wiadomosci w OE napisz bo niezle pierdolnales.

    Chcesz wnieść jakiś rzeczowy argument do dyskusji, bo nie zauważyłem jakoś?

    --
    Bartek Gliniecki

  • 7. Data: 2004-04-23 19:19:18
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Uprzejmie proszę o pomoc w pociągnięciu do odpowiedzialności majątkowej i
    > karnej Aleksandra Kwaśniewskiego

    Myslę, ze wlasciwym adresatem Twojej prosby jest psychiatra. Nam nic do
    tego....
    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-04-24 10:44:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Rajski" <A...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeznaczone na
    > poszukiwania osób zaginionych i zapobieganie patologiom.

    Po pierwsze musisz wskazać osobę winną. Nie wystarczy oskarżyć A.
    KWAŚNIEWSKIEGO i innych, bo nie wiadomo, czy czasem nie mas z na myśli
    jako osób z nim powiązanych właśnie owego 50% elektoratu. Nie jestem
    zresztą pewien, czy decyzję o Forum podjął KWAŚNIEWSKI, bo myślę, że to
    raczej Rząd formalnie musiał zrobić.

    Po drugie trzeba by wskazać naruszony przepis prawny, a zatem wykazać, że
    osoba podejmującą taką decyzję przekroczyła swe uprawnienia lub
    niedopełniła obowiązków prawem przepisanych. Nie znam przepisu
    zabraniającego zorganizowania takiego forum, ale może istnieje - wskaż go.

    Po trzecie to jest grupa dotycząca prawa, a nie polityki. A sprawa
    celowości zorganizowania Forum, to ewentualnie na tamtej grupie może
    zostać przedyskutowana.

  • 9. Data: 2004-04-24 12:03:19
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

> [...]
    > poszukiwania osób zaginionych i zapobieganie patologiom.
    > Teksty nawiązujące do tematu pod poniższymi odnośnikami:

    Po pierwsze idź do tych redaktorków co to piszą oni Ci pomogą.

    Po drugie nie można pozwać Prezka A.K. tylko jego urząd, a to jest dość
    trudne.

    Po trzecie - ZGADZAM SIĘ że są to zmarnotrawione pieniądze, ale to
    nie pierwsze i nie ostatnie. Jak by się chciało pozwać wszystkich
    marnotrawców to nie starczyłoby papieru w całej Polsce na wszystkie
    pozwy.

    Po czwarte jak nie będzie się z takim (&*%#&$^%# (wydawanie cudzych
    pieniędzy na lewo i prawo) walczyć to będą jeszcze wyłazić - a jedyna
    możliwość to normalne wybory.

    Po piąte - ja już takich wiadomości staram się nie czytać, nie słuchać i
    nie oglądać - bo mi się bomba wodorowa w szafie uzbraja (nic mniejszego
    nie pomoże).

    PiotrR