eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych. › Re: Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności
    majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
    Date: Sat, 24 Apr 2004 12:44:03 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc241.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Adam Rajski" <A...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie proszę o pomoc w pociągnięciu do odpowiedzialności majątkowej
    > karnej Aleksandra Kwaśniewskiego (prezydenta RP - przedstawiciela ponoć
    > nieco ponad 50%-owej części społeczeństwa Polski) i osób z nim
    powiązanych .
    > Za marnotrawienie środków publicznych i wyzyskiwanie obywateli Polski.
    > Za organizowanie prywatnego spotkania biznesowego za pieniądze
    podatników
    > (przymusową daninę).
    > Środki przeznaczone na forum ekonomiczne powinne były zostać
    przeznaczone na
> [...]

    Po pierwsze musisz wskazać osobę winną. Nie wystarczy oskarżyć A.
    KWAŚNIEWSKIEGO i innych, bo nie wiadomo, czy czasem nie mas z na myśli
    jako osób z nim powiązanych właśnie owego 50% elektoratu. Nie jestem
    zresztą pewien, czy decyzję o Forum podjął KWAŚNIEWSKI, bo myślę, że to
    raczej Rząd formalnie musiał zrobić.

    Po drugie trzeba by wskazać naruszony przepis prawny, a zatem wykazać, że
    osoba podejmującą taką decyzję przekroczyła swe uprawnienia lub
    niedopełniła obowiązków prawem przepisanych. Nie znam przepisu
    zabraniającego zorganizowania takiego forum, ale może istnieje - wskaż go.

    Po trzecie to jest grupa dotycząca prawa, a nie polityki. A sprawa
    celowości zorganizowania Forum, to ewentualnie na tamtej grupie może
    zostać przedyskutowana.