eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych. › Re: Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
    From: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności
    majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
    Date: Sat, 24 Apr 2004 14:03:19 +0200

    Użytkownik "Adam Rajski" <A...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieco ponad 50%-owej części społeczeństwa Polski) i osób z nim powiązanych
    .
    > Za marnotrawienie środków publicznych i wyzyskiwanie obywateli Polski.
    > Za organizowanie prywatnego spotkania biznesowego za pieniądze podatników
    > (przymusową daninę).
    > Środki przeznaczone na forum ekonomiczne powinne były zostać przeznaczone
    na
    > poszukiwania osób zaginionych i zapobieganie patologiom.
    > Teksty nawiązujące do tematu pod poniższymi odnośnikami:
    8833451
    > http://wiadomosci.poprostu.pl/?id=1082493440&row=107
    8833451
    > http://wiadomosci.poprostu.pl/?id=1082474832&row=107
    8833451

    Po pierwsze idź do tych redaktorków co to piszą oni Ci pomogą.

    Po drugie nie można pozwać Prezka A.K. tylko jego urząd, a to jest dość
    trudne.

    Po trzecie - ZGADZAM SIĘ że są to zmarnotrawione pieniądze, ale to
    nie pierwsze i nie ostatnie. Jak by się chciało pozwać wszystkich
    marnotrawców to nie starczyłoby papieru w całej Polsce na wszystkie
    pozwy.

    Po czwarte jak nie będzie się z takim (&*%#&$^%# (wydawanie cudzych
    pieniędzy na lewo i prawo) walczyć to będą jeszcze wyłazić - a jedyna
    możliwość to normalne wybory.

    Po piąte - ja już takich wiadomości staram się nie czytać, nie słuchać i
    nie oglądać - bo mi się bomba wodorowa w szafie uzbraja (nic mniejszego
    nie pomoże).

    PiotrR