  • 1. Data: 2004-04-23 11:56:51
    Temat: kto kupił WORD 97 z myszą?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Staram się wyjaśnić małe co nieco z infolinią M$ i do momentu, kiedy
    rowmawiałem telefonicznie z nimi odpowiedzi były skrajne , w chwili obecnej
    prowadzimy dialog ..
    jedno pytanie
    jedna odpowiedź.....

    mam pytanie do grupowiczów:
    Czy ktoś kupił WORDA 97 OEM, wraz z myszą a nie komputerem...... ?????

    pozdrawiam
    fart

    dodam, że zupełnie inna gadka jest teraz, jak już dostaję odpowiedzi na
    piśmie
    jakoś im się to inaczej układają te odpowiedzi
    dwa miesiące dzwoniłem aaaaaaaaaaaaaaa ............ szkoda gadać

  • 2. Data: 2004-04-23 12:00:32
    Temat: Re: kto kupił WORD 97 z myszą?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Chodzi mi tutaj o zakup wersji OEM u autoryzowanego dostawcy, czyli na
    rynku pierwotnym do urządzenia, jakim jest mysza

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-04-26 19:54:02
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi tutaj o zakup wersji OEM u autoryzowanego dostawcy, czyli na
    > rynku pierwotnym do urządzenia, jakim jest mysza

    nie pamietam kiedy ale kupowalem office'a z mysza intellipoint, ale to byle
    wersja pudelkowa
    nie o to chodzi?

  • 4. Data: 2004-04-26 20:45:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Przeczytaj grupę do tyłu pod kątem licencji OEM. Bo Ty nabyłeś legalny
    program i to nie Twoja sprawa. Jeśli z jakiegoś powodu sklep nie mógł
    sprzedać tego programu z myszką, to ewentualnie MS może się cywilnie z
    nimi pieniaczyć do woli.

  • 5. Data: 2004-04-26 23:43:27
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > program i to nie Twoja sprawa. Jeśli z jakiegoś powodu sklep nie mógł
    > sprzedać tego programu z myszką, to ewentualnie MS może się cywilnie z

    Ewentualnie zwróć cię o pomoc do Stowarzyszenia Twórców Internetowych, to
    może cie podepną do pozwu przeciw Microsoftowi o zaprzestanie sprzedawania
    OEMów.

    hehehehe...

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 6. Data: 2004-04-27 01:43:34
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Falkenstein wrote:

    > Ewentualnie zwróć cię o pomoc do Stowarzyszenia Twórców Internetowych, to
    > może cie podepną do pozwu przeciw Microsoftowi o zaprzestanie sprzedawania
    > OEMów.

    Fe, nie żartuje się na pogrzebie.
    :-)

  • 7. Data: 2004-05-24 14:21:46
    Od: "PMT" <a...@p...wp.pl>

    Witam
    z tego co sie orientuje to wersje oem systemow operacyjnych MS mozna
    zakupic z pojedynczym podzespolem niezbednym do uruchomienia komputera
    (wedlug MS myszka spelnia te kryteria). Jesli chodzi o MS WORD to nalezy je
    kupowac z minimum 5 niezbednymi podzespolami (płyta główna, procek, pamiec,
    grafika ,obudowa - czyli tak naprawde po dolozeniu dysku mamy kompletny
    zestaw).

    Ogolna zasada:
    Systemy operacyjne (i to chyba z wylaczeniem systemow serwerowych) mozna
    kupic z jednym podzespolem,
    Aplikacje mozna kupic z calym zestawem.

    Pozdrawiam
    PMT