  • 1. Data: 2002-04-28 14:41:51
    Temat: Adwokat - konowal - pytanie do prawnikow i nie tylko - DLUGIE
    Od: "wlasciciel" <w...@i...pl>

    Jestem wlascicielem nieruchomosci
    Wnajmuje 2 lokale mieszkalne
    W 2000 r. zaczal sie problem z jednym lokatorem
    Szczegoly:
    We wrzesniu 2000 r. wynajalem mieszkanie jednej pani - pani X
    Ona zamieszkala w mieszkaniu z gosciem - panem Y, ktorego okreslila jako
    swego meza
    Poniewaz okazalo sie ze to nie jej maz i ze pozostaje w zwiazku malzenskim z
    inna kobieta oraz
    on nie podpisal ze mna umowy odmowilem mu prawa zamieszkania w lokalu i
    zameldowania
    Kobieta i facet o ktorych mowa byli ponadto od samego czasu uciazliwymi
    lokatorami
    i doprowadzili do stanu, w ktorym inny (drugi) lokator wyprowadzil sie gdyz
    obawial sie o swoje zdrowie i zycie po tym jak zostal zaatakowany przez pana
    Od polowy 2001 sprawe konsultowalem z adwokatem gdyz chcialem pani X dac
    wypowiedzenie.
    Adwokat mnie uspokajal, uspokajal itd !
    W koncu dalem pani X wypowiedzenie a ta
    1 zlozyla w sadzie sprawe o okreslenie zasadnosci wypowiedzenia
    2 o zameldowanie pana Y z urzedu
    3 o ukaranie mnie gdyz nie zameldowalem pana Y
    4 o ukaranie mnie gdyz, jako wlascicel znecam sie nad nia.

    Sprawa 2 zostala umorzona z powodow brakow formalnych oskarzenia.
    W sprawie 3, w ktorej bronilem sie sam, zosalem uniewinniony i sad
    przyznal iz slusznie odmowilem prawa do zamieszkiwania i zameldowania panu
    Y.
    Sprawa 4 zostala rozwiazana w ciagu jednego posiedzenia, na ktorym
    lokatorka nie potrafila wskazac konkretnych faktow na podstawie
    ktorych opierala oskarzenie.
    Sprawa 1 zajal sie moj adwokat.
    Ten zlozyl powodztwo przeciwne o eksmisje
    Ja jednak zalatwilem lokatorce mieszkanie z zasobow gminy i ta juz sie
    wyprowadza.

    W tej calej sprawie wkurza mnie moj adwokat bo:
    nie chce podjac dzialan w celu zasadzenia od lokatorki moich roszczen
    (zaleglosci czynszowe, zaleglosci w oplatach stalych, utrata korzysci w
    zwiazku z wyprowadzka drugiego lokatora, odszkodowanie w zwiazku z
    nielegalnym "podnajmem" miezzkania panu Y przez pania X).
    Sposob zakonczenie poprzednich spraw oraz fakt zalatwienia mieszkania
    przeze mnie pani X daja ku temu dobre podloze.
    Moim zdaniem adwokat powinien zwrocic sie do sadu,
    mimo iz lokatorka juz sie wynosi, o rostrzygniecie
    czy wypowiedzenie bylo sluszne.
    To pozwoliloby mi odzyskac koszty adwokackie.
    Ponadto powinien doalczyc do sprawy moje roszczenia finansowe.
    NIESTETY
    Mimo iz mam plan dzialania to moj adwokat zamiast
    kombinowac jak go zrealizowac to prubuje
    realizowac sowoj plan UGODOWY!
    W zasadzie to w sprawie, w ktoryej bronilem sie sam wykazalem wiekszy
    profesjonalizm
    od mojego adwokata (ktory ponoc w moim miecie jest najlepszy)!
    W zasadzie podczas tej sprawy przygotowalem wysmienity grunt zeby moja
    lokatorke
    DOBIC!
    Wykazalem np. ze zarowno ona jak i pan Y skladaja przed sadem nieprawdziwe
    zeznania !

    Co mam zrobic? Poradzcie !
    Zrezygnowac z uslug adwokata?
    Wymoc na nim tok prowadzenia sprawy wg. mojej koncepcji?

    wlasciel

  • 2. Data: 2002-04-28 19:06:54
    Od: "fastB" <d...@p...fm>

    > Co mam zrobic? Poradzcie !
    > Zrezygnowac z uslug adwokata?

    z tego tak (najpierw patrz dół)
    zawsze musisz ufać adwokatowi. On ma pełnomocnictwa i jak olewa sprawę to
    podpiszę "super" ugodę i będzie miał spokój.
    Pieniądze pewnie wpłaciłeś i jest ok (dla niego).

    > Wymoc na nim tok prowadzenia sprawy wg. mojej koncepcji?

    Postaraj się mu wytłumaczyć co masz zamiar osiągnąć (najlepiej w punktach -
    zwięzłych).
    Wyraźnie mu zaznacz, że ta ugoda (w tym kształcie) cię nie zadawala.
    A i pamiętaj ugody są najlepsze (to jak wyrok).

  • 3. Data: 2002-04-29 10:18:38
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Co to za adwokat , skad go wziołes......
    Niemoze on dzialac wbrew twej woli grozi za to nawet odpowiedzialnosc
    karna!!!!!

  • 4. Data: 2002-04-30 08:30:29
    Od: "wlasciciel" <w...@i...pl>

    Użytkownik "fastB" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > z tego tak (najpierw patrz dół)

    Czy moge tak po prostu cofnac pelnomocnictwo ?
    Chcialbym sobie te sprawe prowadzic sam
    Rozmawialem z pewnym mlodym "walecznym" adwokatem i on
    poradzil mi rozbic swoje roszczenia na kilka spraw
    sadowych

    > zawsze musisz ufać adwokatowi. On ma pełnomocnictwa i jak olewa sprawę to
    > podpiszę "super" ugodę i będzie miał spokój.
    > Pieniądze pewnie wpłaciłeś i jest ok (dla niego).

    Tak

    > Postaraj się mu wytłumaczyć co masz zamiar osiągnąć (najlepiej w
    punktach -
    > zwięzłych).

    Problem w tym ze on mnie nie slucha !

    > Wyraźnie mu zaznacz, że ta ugoda (w tym kształcie) cię nie zadawala.

    Juz Mu to zaznaczelem.

    > A i pamiętaj ugody są najlepsze (to jak wyrok).

    Ugody sa najlepsze? Dla kogo?
    Dla mnie ?
    Czy to nie absird ze lokatorka
    zlozyla 4 sprawy przeciwko mnie
    i wszystkie przegrywa lub probuje sie ugodzic ?!

    Ja nie mam zamiaru sie z nia godzic !