  • 1. Data: 2002-04-28 14:29:49
    Temat: Zerwanie (odstąpienie) umowy -PILNE!
    Od: "PiotrD" <d...@t...pl>

    Zmuszony byłem przez okoliczności do nie wywiązania się z umowy.
    Firma X miała udostępnić mojej firmie lokal ( sala wykładowa) na kurs.
    Niestety liczba chętnych ("główne" zapisy miały miejsce na dzień przed
    terminem wynajęcia sali) była za mała aby tek kurs mógł się odbyć. Wpływy
    nie
    pokryły kosztu wynajęcia sali, nie mówiąc o reklamie itp.

    Moje pytanie: Czy zmuszony będę do zapłacenie całej kwoty za wynajęcie
    sali? Z sali w efekcie nie skorzystałem, nie mam też umowy, jedynie
    zapytanie i upoważnienie do wystawienia faktury bez podpisu.

    Bardzo proszę o pilną odpowiedź mądrych ludzi z grupy (ze względu na czas
    najlepiej na d...@i...net.pl). Jutro czeka mnie spotkanie z zarządcą
    obiektu (obiekt państwowy) i było by dobrze wiedzieć na czym się stoi (w
    tym przypadku leży). Szukałem w KC ale nie jestem prawnikiem i niewiele
    tam o tym jest.