  • 151. Data: 2008-03-03 20:27:17
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqgqvj$n3q$1@news.onet.pl...

    > To dlaczego twierdził, że nie odpisałaś ??

    Bo uwazal, ze jego posty sa sola tej grupy i ciezko mu zrozumiec, ze ktos mu
    nie odpisal w ciagu 5 min:)

    HaNkA

  • 152. Data: 2008-03-04 07:08:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo uwazal, ze jego posty sa sola tej grupy i ciezko mu zrozumiec, ze ktos mu
    > nie odpisal w ciagu 5 min:)

    bo widzisz o krynico wiedzy wszelakiej, tak mi zalezalo na twojej odpowiedzi ze
    nie moglem sie jej doczekac i musialem dopraszac :) i musialem na nia az 5
    godzin czekac

  • 153. Data: 2008-03-04 10:32:14
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> napisał(a):

    Hej HaNkO :)

    jak tam Twoja Latorośl,
    przepraszam za bezczelność :), ale przypomniałem sobie
    jak kiedyś pisałaś, ze właśnie Ono baraszkuje po dywanie :))

    pzdr

    marek radwański

  • 154. Data: 2008-03-04 11:20:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jak tam Twoja Latorośl,
    > przepraszam za bezczelność :)

    Lubie bezczelnych mezczyzn :P

    , ale przypomniałem sobie
    > jak kiedyś pisałaś, ze właśnie Ono baraszkuje po dywanie :))

    To musialo byc dawno bo latorosl to juz Stary Dzid - za niecaly mc stuknie
    mu 5 lat.:)

    HaNkA

  • 155. Data: 2008-03-05 11:15:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Było.
    W wątku o alimentach.
    ;-)
    JaC

    -----

  • 156. Data: 2008-03-05 17:26:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > nie moglem sie jej doczekac i musialem dopraszac :) i musialem na nia az 5
    > godzin czekac

    Dziwie sie ze w oczekiwaniu na te nie wyslalas na grupe paru histerycznych
    postow. Widze ze cwiczysz silna wole :P

    HaNkA

  • 157. Data: 2008-03-05 19:05:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > nie wyslalas na grupe paru histerycznych postow

    postanowilem nie odbierac ci chleba

  • 158. Data: 2008-03-05 19:22:46
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie wyslalas na grupe paru histerycznych postow
    >
    > postanowilem nie odbierac ci chleba

    Mi? To ja sie upominalam o odpowiedz?:).nawet gdybym chciala napisac cos w
    egzaltowanym stylu "odpisz mi" to nie mam szans skoro odpowiadasz tak
    szybko:)

    HaNkA