  • 1. Data: 2003-09-25 18:24:31
    Temat: Adwokat Mirkowski jakich mało !!!
    Od: "Aleksandra Izdebska" <i...@n...pl>

    Dzien dobry!

    Jesli ktos ma sprawe, ktora zdawaloby sie skazana jest na przegrana niech
    nie traci nadziei :-) Chialem w kilku slowach polecic Wam Mec.Mirosława
    Mirkowskiego z zespołu adwokackiego w Minsku Mazowieckim.
    Krotko mowiac On wie do kogo pojsc i ile wziac ze soba pieniedzy zeby
    zalatwic wasza sprawe. Jest tak wspanialy,ze potrafi dotrzec nie tylko do
    sedziow ze swojego rodzinnego miasta ale takze do skladow orzekajacych w
    Warszawie.

    Szczerze polecem do spraw beznadziejnych :-)

    Pozdrawiam!

    PS.
    Rece opadaja

  • 2. Data: 2003-09-25 18:33:12
    Temat: Re: Adwokat Mirkowski jakich mało !!!
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Aleksandra Izdebska" <i...@n...pl> wrote in

    > Krotko mowiac On wie do kogo pojsc i ile wziac ze soba pieniedzy zeby
    > zalatwic wasza sprawe

    A co to ma niby sugerowac to zdanie?

  • 3. Data: 2003-09-25 19:01:58
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    > "Aleksandra Izdebska" <i...@n...pl> wrote in news:bkvc2t$nr7
    $...@a...news.tpi.pl:

    > A co to ma niby sugerowac to zdanie?

    Właśnie co ma sugerować?...czyzby to o czym myślę?

    pozdr,bartek

  • 4. Data: 2003-09-25 19:21:18
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Właśnie co ma sugerować?...czyzby to o czym myślę?
    Ja tu widzę jedynie sugestię ze adwokat jest "dobry" :)

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-09-25 19:23:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Właśnie co ma sugerować?...czyzby to o czym myślę?

    Może po prostu chodzi o to, ze facet dobrze sobie radzi
    w panujących u nas warunkach?

    > pozdr,bartek
    wzjm, Pix

  • 6. Data: 2003-09-25 19:32:13
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Bartek" <n...@W...pl> wrote in

    > W?aśnie co ma sugerowa??...czyzby to o czym myśl??
    >
    > pozdr,bartek

    Jesli to sugeruje to o czym nie tylko ja (jak zauwazylem) mysle to niech autor postu
    lepiej sie zastanowi,bo jesli ten mecenas ma w zwyczaju z nudow przed zasnieciem
    czytac sobie listy dyskusyjne to ktos tu moze sobie napytac biedy.Anonimowosc w
    internecie to zludna rzecz

  • 7. Data: 2003-09-25 19:56:09
    Od: "" <n...@o...pl>

> [...]
    zasnieciem
    > czytac sobie listy dyskusyjne to ktos tu moze sobie napytac biedy.Anonimowosc

    Ooootużż to!
    Nie wiemy jednak czy atora postu brzydko mówiąc "załatwiono" , czy
    ów "Adwokat....jakich mało" mu pomógł?
    Nie wiemy również (na ten moment ) czy imię i nazwisko jest autentyczne.Jeżeli
    tak,to jaka kolwiek miała miejsce sytuacja należało by wnikliwie przemyśleć
    ujawnianie Jego godności.

    pozdr,bartek

  • 8. Data: 2003-09-25 20:00:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Aleksandra Izdebska <i...@n...pl> wrote:

    > Krotko mowiac On wie do kogo pojsc i ile wziac ze soba pieniedzy zeby
    > zalatwic wasza sprawe. Jest tak wspanialy,ze potrafi dotrzec nie tylko do

    Ty chyba nie za bardzo wiesz co to pomówienie i ochrona danych osobowych,
    prawda? Poczekamy aż ktoś się zainteresuje tymi Twoimi wypocinami.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-09-25 20:24:00
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    > Ty chyba nie za bardzo wiesz co to pomówienie i ochrona danych osobowych,
    > prawda? Poczekamy aż ktoś się zainteresuje tymi Twoimi wypocinami.

    DOKŁADNIE!
    Zauważyłeś,pare postów niżej jest podobnie zatytuowany post.Ktoś kogoś
    wrabia,broni,osmiesza,reklamuje?

    pozdr,bartek

  • 10. Data: 2003-09-26 14:16:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Bartek" <n...@W...pl> popełnił 25 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:2a3a.00000044.3f733ba5@newsgate.onet.pl:

    > Właśnie co ma sugerować?...czyzby to o czym myślę?
    Ty to wiesz, ta Pani też wie, Państwo to wiedzą
    - tylko właściwy w tej sprawie prokurator nawet po przeczytaniu tego posta
    wiedzieć nie będzie. Sprawy nie będzie dopóki albo nie wpłynie pisemko albo
    od Izdebskiego, albo od Mirkowskiego.
    BTW jeżeli to potwarz-to czy prokurator ma coś tu do roboty,
    a jeżeli tak czy tylko na wniosek?

    --
    pozdro
    poreba