  • 1. Data: 2003-09-25 15:57:12
    Temat: Wczesniejsze emerytura zaproponowana przez dyrekcje, pytanie i problem
    Od: McGen <m...@w...pl>

    dzien dobry
    mam 55 lat 30 lat pracy w zawodzie nauczycielskim, dyrekcja w dniu
    dzisiejszym zaproponowala mnie odejscie na emeryture : ( , na dzien
    dzisiejszy jestem zatrudniona na pelnym wymiarze godzin..., jestem
    nauczycielka mianowana, w zwiazku z wejsciem nowej ustawy emerytalnej
    powiedziano mi ze bedzie korzystniej jesli oddejde teraz.. , prosze o
    rade jak to sie ma do realiow
    pzdr i dziekuje
    Basia
    McGen