  • 1. Data: 2003-09-25 15:30:38
    Temat: Monitor Spoldzielczy - gdzie ?
    Od: Rumax <r...@W...pf.pl>

    Witam wszystkich.

    Czy ktos wie (i moze sie ta wiedza podzielic) czy mozna dotrzec do
    Monitora Spoldzielczego w wersji elektronicznej, poprzez internet ?
    Chodzi o sprawdzenie finansow Wlasnosciowej Spoldzielni Mieszkaniowej
    za ostatnio rok.

    Jezeli nie w necie, to gdzie ?

    Googlowalem ale cos niewiele znalazlem.

    Z gory dziekuje.

    ~Rumax~

  • 2. Data: 2003-09-25 17:48:35
    Temat: Re: Monitor Spoldzielczy - gdzie ?
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Rumax" <r...@W...pf.pl> napisal w wiadomosci
[...]

    Masz tutaj adres:
    http://www.krs.com.pl/monitor.html

    Jakbs troche poszukal, to bys jednak znalazl.

    Pozdrowienia
    Michal

  • 3. Data: 2003-09-26 06:42:57
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Masz tutaj adres:
    > http://www.krs.com.pl/monitor.html
    >
    > Jakbs troche poszukal, to bys jednak znalazl.

    Dziekuje. Pisalem, ze troche googlowalem i TO akurat znalazlem.
    Nie zaspokaja to jednak w ogole mojej potrzeby sprawdzenia finansow spoldzielni.
    A o to wlasnie pytalem.
    Nie bede prenumerowal Monitora za 1605 zl. Ale chetnie skorzystam z jakiegos
    platnego serwisu ktory udostepnia zapoznanie sie z tym dokumentem za kilka
    zlotych jednorazowo (jest cos takiego?).
    Kiedys, gdzies czytalem, ze mozna w jakichs urzedach, moze czytelniach.
    O taka pomoc prosze. O informacje od zorientowanych jak szybko dotrzec do
    dokumentu.

    Pozdrawiam,

    ~Rumax~

  • 4. Data: 2003-09-27 21:00:30
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał

    > Kiedys, gdzies czytalem, ze mozna w jakichs urzedach, moze czytelniach.

    Może biblioteka wydziału prawa (jeżeli taki macie w okolicy)? We Wrocławiu
    MS prenumeruje Biblioteka Uniwersytecka (więc może inne większe biblioteki w
    kraju też). Można też (choć tu nie ma gwarancji) udać się do sądu (nie wiem,
    czy wszystkie, ale niektóre mają biblioteki - choć każdego "z ulicy" nie
    wpuszczą, tu już trzeba mieć dar przekonywania).
    Jakoś nic mi więcej nie przychodzi do głowy.
    T.