  • 1. Data: 2003-09-25 16:55:35
    Temat: Wolne na szukanie pracy - przysługuje?
    Od: Mateusz <a...@n...pl>

    Kończy mi się umowa o pracę na czas określony (trzecia z rzędu, jeśli to
    ma znaczeni). Czy w związku z tym przysługuje mi wolny dzień na szukanie
    pracy? Z mojej lektury Kodeksu Pracy wynika, że jednak nie bardzo, bo:

    #v+
    Art. 37 [Poszukiwanie pracy] § 1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę
    dokonanego przez pracodawcę pracownikowi przysługuje zwolnienie na
    poszukiwanie pracy, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia
    #v-

    Więc chyba nici z wolnych dni?

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2003-09-25 17:55:52
    Temat: Re: Wolne na szukanie pracy - przysługuje?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 25 Sep 2003 16:55:35 +0000 (UTC), Mateusz
    <a...@n...pl> zakodował:

    >Więc chyba nici z wolnych dni?

    Nici.

    --