  • 1. Data: 2019-08-20 01:37:49
    Temat: Adresy zamieszkania maja sie mocno
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.prawo.pl/prawnicy-sady/sa-w-pozwie-nalezy-podac-
    adres-zamieszkania-pozwanego-a-nie-miejsca-pracy,708
    78.html

  • 2. Data: 2019-08-20 01:49:28
    Temat: Re: Adresy zamieszkania maja sie mocno
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakby co taka zwyczajowa gra (droga przez mękę) w kotka i myszkę nadzwyczajnej kasty
    z obywatelami, do końca ich lub naszego:
    http://prawniklewandowska.pl/adres-zamieszkania-dluz
    nika/

  • 3. Data: 2019-08-20 21:57:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 20.08.2019 o 01:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.prawo.pl/prawnicy-sady/sa-w-pozwie-nalezy-podac-
    adres-zamieszkania-pozwanego-a-nie-miejsca-pracy,708
    78.html

    Dziwne skoro istnieje zapis w kpc:

    Art. 135. § 1. Doręczenia dokonuje się w mieszkaniu, w miejscu pracy lub
    tam, gdzie się adresata zastanie.
    § 2. Na wniosek strony doręczenie może być dokonane na wskazany przez
    nią adres skrytki pocztowej. W tym wypadku pismo sądowe przesłane za
    pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
    listopada 2012 r. - Prawo pocztowe składa się w placówce pocztowej tego
    operatora, umieszczając zawiadomienie o tym w skrytce pocztowej
    adresata.

    --
    https://foto.3mam.net/warsaw/02/galeria/DSCF_1072.ht
    ml

  • 4. Data: 2019-08-21 09:23:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 21:57, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:
> [...]
    > listopada 2012 r. - Prawo pocztowe składa się w placówce pocztowej tego
    > operatora, umieszczając zawiadomienie o tym w skrytce pocztowej

    Z drugiej strony:

    art. 126:
    § 2 Gdy pismo procesowe jest pierwszym pismem w sprawie, powinno ponadto
    zawierać oznaczenie miejsca zamieszkania lub siedziby stron, ich
    przedstawicieli ustawowych i pełnomocników oraz przedmiotu sporu, pisma
    zaś dalsze - sygnaturę akt.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-08-21 12:12:27
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.08.2019 o 09:23, Liwiusz pisze:
> [...]
    > zawierać oznaczenie miejsca zamieszkania lub siedziby stron, ich
    > przedstawicieli ustawowych i pełnomocników oraz przedmiotu sporu, pisma

    Z drugiej strony - jak kiedyś pisałem, sąd nie miał żadnych oporów przed
    słaniem pisma w sprawie jakiegoś dziwacznego sporu o nieruchomość na
    adres tej nieruchomości, a nie na adres zamieszkania bądź zatrudnienia
    pozwanego.

    MJ

  • 6. Data: 2019-08-23 11:10:32
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 20 Aug 2019 01:37:49 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > www.prawo.pl/prawnicy-sady/sa-w-pozwie-nalezy-podac-
    adres-zamieszkania-pozwanego-a-nie-miejsca-pracy,708
    78.html

    No chyba, że pozwanym jest Prezes Sądu.