  • 1. Data: 2019-08-19 20:28:08
    Temat: Weksle na 2 mln franków
    Od: u2 <u...@o...pl>

    nie dziwota, że rakowski go dopadł, gostek robił dla żydoubeków, choroba
    sam się prosiła, a teraz nadal błądzi:)

    https://wpolityce.pl/kryminal/459944-pod-wekslem-dur
    czoka-jest-podrobiony-podpis

    Durczok w coraz większych kłopotach. Weksle na 2 mln franków. Eks-żona
    dziennikarza: "Mój podpis podrobiono"

    Kamil Durczok ma coraz większe kłopoty. Prokuratura zajęła się właśnie
    sprawą sprzed 10 lat. Na wekslach, które w banku złożył dziennikarz, ma
    widnieć podrobiony podpis jego eks-żony Marianny. Weksel na kwotę ponad
    2 mln franków szwajcarskich miał zostać złożony w 2009 roku w banku jako
    poręczenie kredytu.

    W 2009 r. Kamil Durczok wziął ogromny kredyt na zakup
    nieruchomości. Poręczeniem był złożony w banku tzw. weksel własny na
    kwotę ponad 2 mln franków szwajcarskich

    --pisze portal TVP Info.

    Na dokumencie widniały podpisy Durczoka i jego żony Marianny. 10 lat
    później bank zwrócił się do byłej już żony dziennikarza z wezwaniem do
    wykupu weksla z powodu nieuiszczenia należności przez kredytobiorcę.
    Była żona Durczoka zaprzeczyła, że złożyła swój podpis na wekslu.

    Kobieta twierdzi, że nie było jej też przy sporządzeniu weksla. Portal
    tvp.info informuje, że w czerwcu 2019 roku była żona Kamila Durczaka
    miała dostać wezwanie od banku do wykupu weksla poręczyciela, który był
    zabezpieczeniem kredytu na zakup nieruchomości. Powodem było
    nieuiszczenie należności przez kredytobiorcę. Była żona Durczoka
    powiedział też, że nigdy nie widziała tego dokumentu.

    Jej adwokaci w lipcu 2019 r. złożyli do Prokuratury Regionalnej w
    Katowicach zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa podrobienia podpisu
    na wekslu. W sierpniu prokuratura wszczęła śledztwo w tej sprawie

    --czytamy.

    W sprawie została już przesłuchana była żona Kamila Durczoka. On sam nie
    składał jeszcze wyjaśnień.

    Za fałszowanie papierów wartościowych grozi kara nawet 25 lat
    pozbawienia wolności.

    CZYTAJ TEŻ:

    NASZ NEWS. We krwi Kamila Durczoka znaleziono ślady substancji
    psychotropowej! Nie stwierdzono obecności narkotyków

    Czy Kamil Durczok zostanie uczciwie osądzony? Jak przewidują Polacy?
    Sprawdź wyniki sondażu Social Changes dla wPolityce.pl

    Durczok równiejszy wobec prawa? Były dziennikarz TVN nie trafi do
    aresztu. Sąd nie przychylił się do wniosku prokuratury

    ann/tvp.info

    autor: Zespół wPolityce.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-19 20:59:27
    Temat: Re: Weksle na 2 mln franków
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 20:28, u2 pisze:
    > ks-żona dziennikarza: "Mój podpis podrobiono"

    A jak składa się podpis pod takim wekslem w banku?
    W obecności pracownika banku?

    Robert

  • 3. Data: 2019-08-19 21:03:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A jak składa się podpis pod takim wekslem w banku?
    > W obecności pracownika banku?
    >
    > Robert

    ot tego Wania jest grafolog, ale jak ktoś przerobi n.p. c na e to trudno
    wykazać fałszerstwo:)

    btw rozdygotanie emocjonalne duraczoka świadczy, że ma coś na sumieniu i
    chce to utopić w C2H5OH, grom go wie, jakie ciemne sprawki na sumieniu:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-19 21:37:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 20:28, u2 pisze:

    > Za fałszowanie papierów wartościowych grozi kara nawet 25 lat
    > pozbawienia wolności.

    Ciekawe skąd to wzięli :-) Weksel sam nie został sfałszowany, tylko
    ewentualnie podpis na wekslu. No i dochodzi posłużenie się sfałszowanym
    dokumentem, więc art. 270 kk - 5 lat.

  • 5. Data: 2019-08-19 21:40:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 21:03, u2 pisze:

    > ot tego Wania jest grafolog, ale jak ktoś przerobi n.p. c na e to trudno
    > wykazać fałszerstwo:)

    Problemy są, gdy podpis to parafa. Biegły nie jest w stanie wydać
    jednoznacznej opinii.

  • 6. Data: 2019-08-19 21:41:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ciekawe skąd to wzięli :-) Weksel sam nie został sfałszowany, tylko
    > ewentualnie podpis na wekslu. No i dochodzi posłużenie się sfałszowanym
    > dokumentem, więc art. 270 kk - 5 lat.

    dajcie mi człowieka - celebrytę, a paragraf na niego się znajdzie (c)
    wiadomo duraczok (goj) poza wszelakimi podejrzeniami:)

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-08-19 21:45:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Problemy są, gdy podpis to parafa. Biegły nie jest w stanie wydać
    > jednoznacznej opinii.

    biegli - grafolodzy mają swoje metody, to była podpucha, poducz się
    Robercik:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-08-20 08:49:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ciekawe skąd to wzięli :-) Weksel sam nie został sfałszowany, tylko
    > ewentualnie podpis na wekslu. No i dochodzi posłużenie się sfałszowanym
    > dokumentem, więc art. 270 kk - 5 lat.

    Za podrobienie podpisu na wekslu jest 5-25 lat, zresztą w jaki inny
    sposób chciałbyś sfałszować weksel inaczej niż przez sfałszowanie podpisu?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-08-20 09:43:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 08:49:11 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Za podrobienie podpisu na wekslu jest 5-25 lat, zresztą w jaki inny
    > sposób chciałbyś sfałszować weksel inaczej niż przez sfałszowanie podpisu?

    Trochę dziwna sprawa bo przeważnie weksel podpisuje się w obecności pracownika banku.
    No i skoro brali ten kredyt wspólnie to i jej podpisy winny być na umowie kredytu,
    może i w akcie notarialnym gdzie zgadzali się na ustanowienie hipoteki itp

  • 10. Data: 2019-08-20 09:47:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 09:43, Kris pisze:

    > Trochę dziwna sprawa bo przeważnie weksel podpisuje się w obecności pracownika
    banku.

    Już z samego stwierdzenia przeważnie wynika, że nie zawsze.

    > No i skoro brali ten kredyt wspólnie to i jej podpisy winny być na umowie kredytu,
    może i w akcie notarialnym gdzie zgadzali się na ustanowienie hipoteki itp

    Może żona poręczała tylko weksel, przy rozdzielności majątkowej nie
    musiała podpisać się na umowie kredytu, albo przy hipotece.

    --
    Liwiusz