  • 1. Data: 2019-08-20 00:22:29
    Temat: Motel Pieniądze Morderstwo Szaleństwo
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=jqfqVDHNW6c

    Przyjechałem do miasta około godziny temu
    Rozejrzałem się, w którą stronę wieje wiatr
    Gdzie dziewczynki w swoich hollywoodzkich bungalowach
    Jesteś szczęśliwą małą damą w Mieście Światła?
    Czy tylko kolejnym zagubionym aniołem
    Miasta Nocy...

    Kobieto L.A., Kobieto L.A.,
    Kobieto L.A., niedzielne popołudnie...
    Wjeżdża przez twoje przedmieścia w twój blues
    W twój blues, w twój blues,
    W twój blues...

    Widzę, że twe włosy płoną
    Wzgórza wypełnia ogień
    Jeśli mówią, że cię nigdy nie kochałem
    Wiesz, że są kłamcą
    Jadąc w dół twoimi autostradami
    Północne alejki wędrują
    Policjanci w autach, nieokryte bary
    Nigdy nie widziały kobiety tak samotnej
    Tak samotnej...
    Motel Pieniądze Morderstwo Szaleństwo
    Zmieńmy nastrój z radości w smutek

    Mr. Mojo Risin'
    ("Pan Mojo Risin'"; risin' - wznoszący się, wschodzący)
    Mr. Mojo Risin',
    Musi wciąż się wznosić...
    Mr. Mojo Risin' (...)

    Kobieto L.A., jesteś moją kobietą