  • 11. Data: 2005-08-29 13:28:02
    Temat: Re: Abonament RTV - pytania.
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    news:deuvah$4v9$1@news.dialog.net.pl...

    > Dotyczy to zresztą wszystkich urządzeń będących odbiornikami w rozumieniu
    > ustawy.

    To dlaczego nie dotyczy np kompa z karta TV :P to tez odbiornik a oplacie
    jednak nie podlega :)

    I cale szczescie bo haraczu nie mam zamiaru placic :P

  • 12. Data: 2005-08-29 13:40:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > To dlaczego nie dotyczy np kompa z karta TV :P to tez odbiornik a oplacie
    > jednak nie podlega :)

    Dotyczy.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-08-29 13:46:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    castrol wrote:

    > To dlaczego nie dotyczy np kompa z karta TV :P to tez odbiornik a oplacie
    > jednak nie podlega :)

    Bo nasze prawo jest nascie lat za rzeczywistoscia w niektorych
    aspektach...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 14. Data: 2005-08-29 13:53:32
    Od: "th0rin" <t...@t...prl>

    > Bo nasze prawo jest nascie lat za rzeczywistoscia w niektorych
    > aspektach...

    I chyba dlatego to budzi tyle moich wątpliwości. W zasadzie spodziewałem sie
    jakiegoś ujednolicenia co jest a czego odbiornikiem radiowym, telewizyjnym
    nazwać w świetle prawa nie można. Patrząc w ustawę nie moge sie doszukać,
    ale wychodzi na to, że karta TV w komputerze jest odbiornikiem za który
    należy zapłacić bo... jest odbiornikiem z technicznego punktu widzenia.
    jednak kusi mnie aby kontrolerowi powiedzeić - nie amm żadnego odbiornika,
    mimo karty TV, obiornika w telefonie kom, czy w mp3-playerze. Nawet jak
    będzie chciał zobaczyć (bo dotknąć mu nie dam, bo nie ma prawa) to i tak nic
    nie zobaczy, bo żadnego z w/w nie widać na pierwszy rzut oka.

    I problem znika a ja jestem przestępcą... bo to czy płacić czy nie płacić to
    inna kwestia, bo płacić jak wiadomo nie ma za bardzo za co. a jednak trzeba.

    Ide pomęczyć panią w okienku na poczcie, ciekawe jak zareaguje, jak powiem,
    że "tiliwizora ni mom"... :-)

    --
    "Nie dziaduj, zwiąż drutem"
    GG332269 t...@o...prl

  • 15. Data: 2005-08-29 14:07:38
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    th0rin wrote:

    > I problem znika a ja jestem przestępcą... bo to czy płacić czy nie płacić to
    > inna kwestia, bo płacić jak wiadomo nie ma za bardzo za co. a jednak trzeba.

    Mnie to wlasnie najbardziej przeraza to "nie wiadomo za co". Bo kupujac
    kablowke czy cos w tym stylu, wiem za co place. Jest oferta. Cena. Ok.
    Godze sie, albo nie. Kupujac telewizor place juz raz podatkowy haracz.
    Jak chca ode mnie kase, to jzu dostali - łapkę państwo wyciągnęło, w
    łapke dostało. No i teraz... znów łapki wyciąga, a ja musze płacić bo
    kupiłem, bo mam, i niezależnie czy oglądam, czy nie.

    Publiczna telewizja do mnie nie przemawia. Nie przemawia, bo jest
    finansowana z jakiegos dodatkowego podatku. A ja sobie nie zycze, zeby
    do mnie docierala. Niech przejda na kodowanie. Kto chce, sobie kupi te
    zajebiste programy... Kuopia szkoły, ośrodki kultury, może jakieś firmy.
    A ja chce miec wybór.

    Albo...

    Skoro płace abonament za tivi bo tak, to chce mieć każdą tivi za to.
    Prywatną też - w końciu płacę haracz, więc niech publiczna za te
    pieniądze opłaca prywatne nadajniki.

    Ufff...

    A tak po za tym to od trzech lat nie kupilem tivi. I okazało się, że bez
    tego inteligentnego pudła można żyć. Filmy sobie wybieram te co mi się
    podobają i oglądam w kinie. Tam wiem, za co płacę.

    > Ide pomęczyć panią w okienku na poczcie, ciekawe jak zareaguje, jak powiem,
    > że "tiliwizora ni mom"... :-)

    Jakieś oświadczenie trza wypisac czy coś...

    Pozdr

  • 16. Data: 2005-08-29 14:14:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mariposa doux wrote:

    > Ufff...

    Ale pojechalem off-topa :)

  • 17. Data: 2005-08-29 16:38:20
    Od: "Kotlet Schabowy" <S...@w...pl>

    Bo telewizja publiczna ma "misję" , której nie maja komercyjne telewizje
    prywatne.

    Kotlet Schabowy

  • 18. Data: 2005-08-29 16:45:51
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43130d5d$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > To dlaczego nie dotyczy np kompa z karta TV :P to tez odbiornik a oplacie
    > jednak nie podlega :)
    Owszem komp z kartą TV jest odbiornikiem w rozumieniu art. 2 ust. 7. Jednak
    art. 2 ust. 2 mówi o odbiorniku umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu. Wystarczy, że w systemie nie ma driverów/softu do karty TV i
    kryterium natychmiastowego odbioru nie jest spełnione.
    Przykładów takiego stanu rzeczy można wymyślić setki, a większość pewnie
    nada się do ominięcia zapisów tej idiotycznej ustawy.

    Jotte

  • 19. Data: 2005-08-29 16:53:07
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dev1c6$g6b$1@nemesis.news.tpi.pl th0rin
    <t...@t...prl> pisze:

    > http://tvp.pl/View.php?Cat=3384&id=167099&PN=1#7
    Spójrz na datę aktualizacji u góry artykułu: luty 2005.
    A nowa ustawa jest od połowy czerwca 2005.

    Jotte

  • 20. Data: 2005-08-29 16:53:36
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kotlet Schabowy wrote:

    > Bo telewizja publiczna ma "misję" , której nie maja komercyjne telewizje
    > prywatne.

    "mission impossible" :>