  • 51. Data: 2005-09-02 19:59:48
    Temat: Re: Abonament RTV - pytania.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:dfa8er$j0b$1@opal.futuro.pl...

    > Bo chcę wykupić lokatorskie na własnościowe ;)

    Jeśli właścicielem mieszkania jest spółdzielnia to ona płaci podatek i
    tobie dolicza to do czynszu. Jeśli ty jesteś właścicielem to czynszu nie
    płacisz a podatek płacisz sam. Pod tym względem nic nie tracisz ani nie
    zyskujesz.

  • 52. Data: 2005-09-03 04:11:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:

> [...]
    > tobie dolicza to do czynszu. Jeśli ty jesteś właścicielem to czynszu nie
    > płacisz a podatek płacisz sam. Pod tym względem nic nie tracisz ani nie

    Powinieneś napisać, to nie płaciesz tego w czynszu, tylko płacisz sam.
    Bo czynsz jak najbardziej płacisz, tylko się tego oficjalnie czynszem
    nie nazywa.

  • 53. Data: 2005-09-03 13:34:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Powinieneś napisać, to nie płaciesz tego w czynszu, tylko płacisz sam.
    > Bo czynsz jak najbardziej płacisz, tylko się tego oficjalnie czynszem
    > nie nazywa.

    czynsz: <świadczenia z tytułu najmu rzeczy, lokali lub z tytułu dzierżawy>

    Jeśli jest właścicielem to nie najmuje więc i opłaty za najem (czyli
    czynszu) nie płaci. Płaci tylko koszty eksploatacji i zarządu oraz składkę
    na fundusz remontowy. To NIE JEST czynsz, mimo że ludność tak to nazywa.