  • 1. Data: 2006-08-28 13:56:29
    Temat: APARATY CYFROWE w super cenach
    Od: "Rafał" <h...@h...pl>

  • 2. Data: 2006-08-29 01:12:53
    Temat: Re: APARATY CYFROWE w super cenach
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

  • 3. Data: 2006-08-29 09:16:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    no i ?

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?
    o tym i o innych sprawach możesz poczytac pod adresem ..

  • 4. Data: 2006-08-29 11:40:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Mon, 28 Aug 2006 20:12:53 -0500]:

    Boszsz... Nauczycie się w końcu że to już NIC nie daje...?

    Kira (zdegustowana)

  • 5. Data: 2006-08-29 14:21:35
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: witek [Mon, 28 Aug 2006 20:12:53 -0500]:
    >

    > Boszsz... Nauczycie się w końcu że to już NIC nie daje...?
    >

    > Kira (zdegustowana)

    Za każdym razem jak słyszę taką bzdurę to się pytam o źródła i nigdy ich
    nie dostaje. Ciekawe dlaczego?

    Arek

    ps. gdyby ktoś chciał aparat cyfrowy:

    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl
    h...@h...pl

  • 6. Data: 2006-08-29 14:28:37
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: witek [Mon, 28 Aug 2006 20:12:53 -0500]:
    >

    > Boszsz... Nauczycie się w końcu że to już NIC nie daje...?
    >

    > Kira (zdegustowana)

    Zróbmy test, bo warto to sprawdzić doświadczalnie. Założyłem dwa darmowe
    konta.

    Pierwsze:
    l...@b...pl

    i drugie
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl

  • 7. Data: 2006-08-29 14:30:46
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    ytorkin napisał(a):

    > Zróbmy test, bo warto to sprawdzić doświadczalnie. Założyłem dwa darmowe
> [...]

    I zobaczymy gdzie za parę tygodni będzie więcej spamu na pierwszym, czy na:
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl
    j...@b...pl

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 8. Data: 2006-08-29 22:12:23
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    moze sobie zaczniesz smiecic na pl.test?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com