  • 21. Data: 2012-01-27 19:10:25
    Temat: Re: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-27 20:03, yapann pisze:

    > - ot prosta naga smutna oczywistość.

    Prawo Murphy'ego -
    Jeśli coś można zrobić źle, to znajdzie się ktoś, kto to tak właśnie zrobi.
    :)

    A "władza", to szczególny przypadek. Władza zawsze robi źle. Każda. Bez
    wyjątku.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 22. Data: 2012-01-29 19:18:50
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > W którym konkretnie miejscu?

    a tak na szybko masz tu:
    http://demotywatory.pl/3671252/Totalitaryzm
    przeczytaj cala umowe to znajdziesz wiecej

    --
    Andrzej

  • 23. Data: 2012-01-30 07:59:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 20:18:50 +0100, HANA napisał(a):

    > a tak na szybko masz tu:
    > http://demotywatory.pl/3671252/Totalitaryzm
    > przeczytaj cala umowe to znajdziesz wiecej

    Brzmi jak art 80 PA w obowiązującej ustawie. Poza tym gdzie ta niezgodność
    z konstytucją?

    Henry

  • 24. Data: 2012-01-30 08:07:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Skrypëk wrote:

    > Jaka władza i z czyjego profilu usuwa komentarze?

    Kancelaria premiera usunęła ponad 7000 komentarzy ze swojego profilu na
    facebooku.
    Twierdzili po fakcie że to dlatego że były wulgarne, ale kretyni nie
    wiedzieli że w necie nic nie ginie - jedna z firm monitorujących fejsa
    wykazała żeby wulgarnych było tylko 1,5%.
    I w wielu wypadkach ich "wulgarność" polegała na tym że autorzy pisali
    "tusk" małą literą.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2012-01-30 08:11:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Big Jack wrote:

    > W wiadomości
    zeta.pl

    > I dobrze.

    I źle.

    Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

    Cenzura w czystej postaci.
    Nie oglądam tego, ale ci co chca oglądać - powinni mieć możliwość.

    Jakaś gównana niszowa superstacja dostaje miejsce, a Trwam nie?

    > Niech Bogu dziękują, że nie tylko nie dostali koncesji na
    > DVB-T, ale że też nie stracili (jeszcze) jej na SAT i kablówki. Za
    > łamanie warunków koncesji.

    Za łamanie koncesji to się koncesję odbiera.
    Ale jeśli zarzuty o łamanie koncesji są fałszywe, to i odebrać koncesję
    trudno.

    > Jeśli racja jest po stronie TV Trwam, to z
    > łatwością dowiodą jej przed NSA, do którego mają zamiar się odwołać.

    I gówno ugrają, bo gdyby im odebrano koncesję, to by wygrali, ale
    miejsce na multipleksie to czysto uznaniowa decyzja, w dodatko oparta o
    bardzo niejasne przesłanki.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 26. Data: 2012-01-30 10:45:04
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 08:11:34 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Telewizja Trwam ma co najmniej milion stałych odbiorców.

    Generalnie - w wieku klepsydralnym.

    > Cenzura w czystej postaci.

    Jaka cenzura??

    > Nie oglądam tego, ale ci co chca oglądać - powinni mieć możliwość.

    To niech znowu zrobią zrzutkę by tatko miał na "składkę na multipleks" -
    wówczas na pewno dostanie miejsce.

    > Jakaś gównana niszowa superstacja dostaje miejsce, a Trwam nie?

    No widzisz.. sęk w tym że ta jakaś gówniana stacja MA kapitał na opłaty i
    składki, by znaleźć się w multipleskie.
    Jakby tatko miał kasę to by się załapał.
    Wiesz o tym że wówczas pozostałe 7 stacji musiałoby "zrzutkę robić" dla tej
    trwam, która nie ma kasy? :))

    Nie ma kasy - nie ma dilu - proste.
    Nich zbiera kasiorę teraz, to może dostanie się w przyszłych multipleksach
    na antenę ;)

    No tak, ale wówczas mógłby jeździć co najwyżej mercedesem a nie majbachem
    (zamiast krowy o której wspominał) :)
    Taki to ciężki żywot klechy... nawet mu zazdroszczą mejbacha... :)))
    A starowinki odkładają ostatni grosz i przeznaczają dla tatki ;)
    Ciekawe gdzie się rozpłynęła kasa z nielegalnej zbiórki i te akcje dla
    ratowania stoczni ;)))))
    Naiwni "darczyńcy" :)))
    A dotacje na geotermie... :))
    Wałów nie sposób zliczyć ;)

    > Za łamanie koncesji to się koncesję odbiera.
    > Ale jeśli zarzuty o łamanie koncesji są fałszywe, to i odebrać koncesję
    > trudno.

    Spójrzmy na te ... reklamy u tatki....czyżby TV "społeczna" mogła je
    emitować?
    Koncesję powinni mu już dawno odebrać, ale widać ma przychylne "lobby" i
    tylko tatkę straszą i nakładają kary których i tak nie egzekwują.

    Niejasne?
    hmm... :)))
    Wskaż te "przesłanki" ;)))

  • 27. Data: 2012-01-30 10:55:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil wrote:

> [...]
    >
    > No widzisz.. sęk w tym że ta jakaś gówniana stacja MA kapitał na
    > opłaty i składki, by znaleźć się w multipleskie.

    Sęk w tym że miejsce dostają takie cuda jak EskaTV, PoloTV, czy TTV (to
    ostatnie nie ma nawet miesiąca).

    > Jakby tatko miał kasę to by się załapał.
    > Wiesz o tym że wówczas pozostałe 7 stacji musiałoby "zrzutkę robić"
    > dla tej trwam, która nie ma kasy? :))

    Aha, tylko że akurat Trwam ma kasę. Ma stałych odbiorców, wręcz, nomen
    omen - wiernych odbiorców.
    Działa od wielu lat.

    Po prostu - stabilny partner.

    A tu masz jakieś muzyczne badziewia, które dziś są, a jutro może ich
    nie być. I oni są wiarygodni?

    > Nie ma kasy - nie ma dilu - proste.
    > Nich zbiera kasiorę teraz, to może dostanie się w przyszłych
    > multipleksach na antenę ;)

    Aha, czyli komuś trzeba dać w łapę, tak?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2012-01-31 21:27:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Kancelaria premiera usunęła ponad 7000 komentarzy ze swojego profilu
    > na facebooku.

    A w imię czego chciałbyś komuś zabronić usuwania czegokolwiek z własnego
    profilu?

  • 29. Data: 2012-01-31 21:31:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Sęk w tym że miejsce dostają takie cuda jak EskaTV, PoloTV, czy TTV
    > (to ostatnie nie ma nawet miesiąca).

    Płacą to dostają.

    > Aha, tylko że akurat Trwam ma kasę. Ma stałych odbiorców, wręcz, nomen
    > omen - wiernych odbiorców.
    > Działa od wielu lat.

    Oszukuje i nie płaci, więc ma kasę. Logiczne. Chyba że już przepili.

  • 30. Data: 2012-02-01 08:15:13
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    >A w imię czego chciałbyś komuś zabronić usuwania czegokolwiek z własnego
    >profilu?

    Bo rządowe =/= prywatne.
    Rządowe= publiczne.