  • 61. Data: 2012-02-06 07:11:11
    Temat: Re: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2012 23:09, Skrypëk pisze:

    > Wcale nie prosiłeś o wyjaśnienia tylko zacząłeś mi imputować, że ja ci
    > zarzuciłem jakieś powiązania z rządem. A nie zarzuciłem.

    I znowu kłamiesz.

    Pytałem, o czym "chrzanisz" 1 lutego o 14:09.

    Radośnie nie odpowiedziałeś.

  • 62. Data: 2012-02-07 00:31:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > I znowu kłamiesz.
    >
    > Pytałem, o czym "chrzanisz" 1 lutego o 14:09.
    >
    > Radośnie nie odpowiedziałeś.

    Radośnie nie pytałeś tylko od razu wyleciałeś z pyskiem.

  • 63. Data: 2012-02-07 07:16:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2012 01:31, Skrypëk pisze:

    > Radośnie nie pytałeś tylko od razu wyleciałeś z pyskiem.

    A ty ciągle się migasz - sprawa jasna.

  • 64. Data: 2012-02-07 13:09:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A ty ciągle się migasz - sprawa jasna.

    Nie migam tylko odmawiam, bo nieuprzejmy byłeś.

  • 65. Data: 2012-02-07 14:02:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2012 14:09, Skrypëk pisze:

    > Nie migam tylko odmawiam, bo nieuprzejmy byłeś.

    Jesteś oszczercą i kłamcą - i tyle. A teraz usiłujesz "strzelać focha".

  • 66. Data: 2012-02-07 14:14:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jesteś oszczercą i kłamcą - i tyle. A teraz usiłujesz "strzelać
    > focha".

    Nic nie usiłuję, histeryku paranoiku.

  • 67. Data: 2012-02-07 14:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2012 15:14, Skrypëk pisze:

    > Nic nie usiłuję, histeryku paranoiku.

    OK, zgoda - skutecznie strzelasz focha.

    A teraz, kłamczuszku, won do kibla!
    (chyba kolejny raz po kilku "amnestiach")

  • 68. Data: 2012-02-07 15:08:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > OK, zgoda - skutecznie strzelasz focha.

    Bynajmniej. Ja sram na to.

    > A teraz, kłamczuszku, won do kibla!
    > (chyba kolejny raz po kilku "amnestiach")

    No widzisz kto tu fochy strzela.