  • 1. Data: 2012-01-26 10:16:32
    Temat: NIP-3 a zmiana dowodu
    Od: Marcin <u...@c...com>

    FYI
    według informacji otrzymanych w US od 1 stycznia 2012 nie trzeba
    składać już NIP-3 aktualizującego po wymianie dowodu osobistego.

    Marcin

  • 2. Data: 2012-01-26 14:02:06
    Temat: Re: NIP-3 a zmiana dowodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/26/2012 4:16 AM, Marcin wrote:
    > FYI
    > według informacji otrzymanych w US od 1 stycznia 2012 nie trzeba
    > składać już NIP-3 aktualizującego po wymianie dowodu osobistego.
    >
    > Marcin

    z tegho co widze nr dowodu faktycznie wyleciał z formularza.

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=151&
    id=27892&typ=news

    przestudiuj nip-5 i zap-3

  • 3. Data: 2012-01-27 17:58:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > z tegho co widze nr dowodu faktycznie wyleciał z formularza.
    >
    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=151&
    id=27892&typ=news

    > przestudiuj nip-5 i zap-3

    w ZUS jest lepiej.
    Numer dowodu nadal jest na drukach a panienki wpisywać juz nie każą.
    A ostatnio podobnązjebkę dostałem za NIP - okazuje sięże ten juz tez
    czasami nie powinien być wpisany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"