  • 11. Data: 2012-01-27 09:42:57
    Temat: Re: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Zresztą… tu jest ś›ciema jeszcze innego rodzaju: te wszystkie ministry mogą…
    > mówić‡ co chcą…, ale prawo będzie wykonywać‡ jakiś› prokurator z Psiej Wólki.

    Kto wie, może wkrótce zobaczymy podobne zdanie jako fragment uzasadnienia
    ustawy o wzmocnieniu administracyjnej kontroli nad wymiarem sprawiedliwości.:)

    GK

  • 12. Data: 2012-01-27 10:04:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 08:43, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > A jeżeli to nie jest działanie ze złej woli tylko efekt totalnej
    > ignorancji? Być może Pan Premier dowiedział sie o ACTA tydzień temu, bo
    > wcześniej była to jedna z wielu umów m-m jakim ktoś się tam gdzieś
    > zajmuje i chodzi w nich o to zebyśmy byli nowocześni, hłe, hłe... ;P

    Całkiem możliwe, że premier już nie czyta tego, za czym głosuje, zresztą
    nie pierwszy raz się to zdarza. Sam się przecież przyznał, że "nie
    czytał" traktatu lesbońskiego.

    Tyle że w żaden sposób go to nie usprawiedliwia.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-01-27 10:35:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-27 08:31, Użytkownik maruda napisał:

    > Niezgodna z konstytucją, to była np. ekstradycja (Art. 55). No i co? No
    > i zmienili konstytucję (2006).
    >
    > Czy ktoś obrotny wpadł może na pomysł, aby konstytucję wydrukować na
    > miękkim, chłonnym papierze i oprawiać w formie zwoju? Jeśli nie - to
    > zastrzegam sobie wzór użytkowy.

    Słaby jesteś.
    Konstytucja i wszelakie dzienniki ustaw nie będą drukowane na
    papierze i będą dostępne tylko w formie elektronicznej na jedynie
    słusznych serwerach.
    Jak coś wyjdzie nie tak to się zmieni ustawę w nocy wszystkie
    serwery sobie zsynchronizują dane i byle pętak nie będzie
    nikomu podskakiwał że coś tam jest niezgodne.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-01-27 12:33:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Przede wszystkim chodzi o to, że przy złej woli państwa, ACTA będzie
    > można wykorzystywać przeciwko obywatelom i przeciwko ich wolnościom.
    >
    > Taki "kij" jak, nie przymierzając, kary za zużyte tonery czy
    > długopisy dla "przedsiębiorców".
    >
    > Zgodnie z prawem Murphiego, jak coś może źle pójść, to pójdzie źle.
    >
    > Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwość skorzystania z
    > jakiegoś prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
    > początkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny
    > sposób.

    Władza, która teraz usuwa nieprzychylne komentarze na facebooku, i
    kłamie że usunęła dlatego że były wulgarne - z całą pewnością będzie
    zamykała nieprzychylne portale informacyjne, kłamiąc że łamią prawo
    autorskie, jak tylko dostanie w łapska (wyprodukuje sobie) odpowiednie
    narzędzia.

    Kwestia czasu.

    Telewizję Trwam (co by o niej nie myśleć) - już skutecznie zablokowali,
    kłamiąc że były zastrzeżenia co do zabezpieczeń finansowych (miejsce na
    multipleksach dostały stacje ze znacznie gorszym stanem finansów).

    Rząd Tuska coraz bardziej zaostrza politykę cenzury i kontroli nad
    mediami, bo wie że władza nad informacją - to władza nad ludźmi.

    Już teraz część portali boi się wychylać i tylko grzecznie potakuje -
    jak choćby onet. Jakikolwiek krytyczny news, nawet jak się pojawi -
    błyskawicznie spada z głównej zastąpiony pierdołą typu "urodziło się
    ciele z dwoma głowami".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2012-01-27 13:06:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 12:33:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Telewizję Trwam (co by o niej nie myśleć) - już skutecznie zablokowali,

    I bardzo dobrze. Co nie znaczy że popieram ACTA :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2012-01-27 13:29:53
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    t...

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 12:33:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Telewizję Trwam (co by o niej nie myśleć) - już skutecznie zablokowali,

    >I bardzo dobrze. Co nie znaczy że popieram ACTA :)

    Ale popierasz cenzurę. A to jeszcze gorzej, bo zaczynasz myśleć jak inne
    POpierdułki.

  • 17. Data: 2012-01-27 14:27:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Massai <t...@w...pl> wrote:
    > Władza, która teraz usuwa nieprzychylne komentarze na facebooku, i
    > kłamie że usunęła dlatego że były wulgarne -

    Jaka władza i z czyjego profilu usuwa komentarze?

  • 18. Data: 2012-01-27 14:54:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Massai* napisał(-a):

> [...]
    > zablokowali, kłamiąc że były zastrzeżenia co do zabezpieczeń
    > finansowych (miejsce na multipleksach dostały stacje ze znacznie

    I dobrze. Niech Bogu dziękują, że nie tylko nie dostali koncesji na
    DVB-T, ale że też nie stracili (jeszcze) jej na SAT i kablówki. Za
    łamanie warunków koncesji. Jeśli racja jest po stronie TV Trwam, to z
    łatwością dowiodą jej przed NSA, do którego mają zamiar się odwołać.

    > Rząd Tuska coraz bardziej zaostrza politykę cenzury i kontroli nad
    > mediami, bo wie że władza nad informacją - to władza nad ludźmi.

    Tusk już jest politycznym trupem, choć może jeszcze o tym nie wie. Amen

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2012-01-27 16:58:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 14:29:53 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Ale popierasz cenzurę.

    Nie. Nie popieram prania mózgów. Mózg katolicko wyprany dochodzi do siebie
    nierzadko kilkadziesiąt lat, a u wielu - nigdy.
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2012-01-27 19:03:34
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

> [...]