  • 11. Data: 2005-09-08 16:14:29
    Temat: Re: A wiecie czego ja się spodziewam?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chyba sobie jaja robisz ?
    >
    > Według mnie lepiej jak policja zabije 11 ludzi a w tym 10 morderców,
    > gwałcicieli
    > itp i jednego niewinnego. Nawet gdybym to ja miał być tym 11.

    cze CI z calego serca zycze, najlepiej z art 248 par 2. kodeksu karnego

    P.

  • 12. Data: 2005-09-08 16:17:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dfpo11$d4l$1@inews.gazeta.pl...

    > cze CI z calego serca zycze, najlepiej z art 248 par 2. kodeksu karnego

    korekta z 148 par 2

  • 13. Data: 2005-09-09 17:44:39
    Od: "push.sp" <p...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik " Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czego serdecznie życzymy. lepiej by 10 winnych chodziło wolnymi, niżli
    > by jeden niewinny miał zostać skazany.

    no ja tam wole odwrotnie;
    chociaz i na mnie moze trafic ;)

  • 14. Data: 2005-09-10 10:25:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "push.sp" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no ja tam wole odwrotnie;
    > chociaz i na mnie moze trafic ;)

    no i wyobraz sobie takie upodlenie, zamykaja Cie w areszcie, zona,i dziecko
    zostaja same (ona wkrtoce komus innemu daje),
    cala Twoja rodzina wraz z najblizszym otoczeniem maja Cie za zabiojce ,
    zbrodniarza, przestepce(albo pedoflia by bylo zabawniej, czy gwalciciela)
    idziesz na sale rozpraw pewny ze Cie nie zamkna bo jak to mozna bez dowodu
    zamknac na podstawier zenznaia buca ktory defakto moze powiedziec cokolwiek,
    jezlei mu sie dobrze zaplaci wystarczy ze nie bedzie zacinac przy tym i
    wersji nie bedzie zmieniac. Az tu nagle slyszysz, " W imieniu
    rzeczypospolitej bla bla bla, skazuje Pana X na kare 25 lat pozbawienia
    wolnosci .."
    Ale dumny jestes ze procz Ciebie zamkna tez prawdziwych zabojcow co nie?
    Strasznie jestes z tego zadowolony, i co z tego ze
    co 10-ty przezyje takie pieklo jak Ty ... wazne ze wsrod nich beda
    prawdfziwi przestepcy ....

    Wydaje mi esi eze tylko tak pierd..lisz tak jak kazdy inny o podobnym
    sposobie myslenia (jak np Tomasz), ...... dopoki Was to niespotka!

    P.

  • 15. Data: 2005-09-14 14:40:05
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    wiadomości news:dfplrp$lkj$1@opal.futuro.pl...

    Daruj sobie. Rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-09-14 15:46:27

> [...]