  • 1. Data: 2005-09-07 08:18:55
    Temat: co
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Witam.
    Mieszkamy z babcią mojej żony, babka jest niespełna rozumu choc papierów na
    to nie ma. Przychodzi do mojej pracy na rozmowy z moim szefem, mówi że ją
    pobiłem, ze utrudniam jej zamieszkiwanie itp. , co oczywiście jest
    kłamstwem. Co zrobić ?
    Miał juz sprawe w sądzie i została skazana o pomawianie mnie. Ale jak widać
    ma to gdzieś.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2005-09-07 09:19:08
    Temat: Re: co
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kłamstwem. Co zrobić ?
    > Miał juz sprawe w sądzie i została skazana o pomawianie mnie. Ale jak

    Wyprowadzić się. A do tego uchronić się przed starością, bo może się
    powtórzyć sytuacja.

  • 3. Data: 2005-09-07 09:56:32
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Ale gdzie sie wyprowadzić z żona i synem, a tak wogóle to dom jest nasz a
    ona ma dożywocie w tym domu zapisane w akcie noterialnym.
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2005-09-07 10:09:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kłamstwem. Co zrobić ?
    > Miał juz sprawe w sądzie i została skazana o pomawianie mnie. Ale jak

    a ten wyrok to kara pozbawienia wolnosci w zawieszeniu czy grzywna?

    P.

  • 5. Data: 2005-09-08 05:58:09
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Dostała rok próby i grzywnę, ale rok już dawno minął.
    --
    Maciek

  • 6. Data: 2005-09-08 08:14:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dostała rok próby i grzywnę, ale rok już dawno minął.

    co to jest rok proby? chodzi o kare w zawieszeniu na okres roku ?

    P.

  • 7. Data: 2005-09-09 06:52:19
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Tak było zapisane w wyroku - rok próby.