  • 1. Data: 2021-07-05 13:46:45
    Temat: A wiec wojna!
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak długo będzie trwała?

  • 2. Data: 2021-07-05 14:47:09
    Temat: Re: A wiec wojna!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 13:46:48 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jak długo będzie trwała?

    Kogo z kim ta wojna?
    "Słucham tego już trzeci raz i nie rozumiem - to kto na nas napadł?" "Mundurowi
    napadli na rezerwistów w cywilu."
    A jak długo? Pewnie 7,5 roku - "były już wojny 30-letnie, a teraz jesteśmy dwa razy
    mądrzejsi" - to Szwejk w 1914, więc możemy powiedzieć, że teraz jesteśmy dwa razy
    mądrzejsi niż wtedy.

  • 3. Data: 2021-07-05 14:58:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 5 Jul 2021 05:47:09 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    mądrzejsi" - to Szwejk w 1914, więc możemy powiedzieć, że teraz jesteśmy dwa razy

    Ja mam mniejsze oczekiwania i będę szczęśliwy, jeśli wojna potrwa krócej
    niż Dworczyk studiował.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-07-05 21:32:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tusk wypowiada wojnę PiSowi.

    Stawiam tak 2-3 mies. zwyżki w sondażach a potem jak mawia Kalisz czeka
    platformę SLDizacja jak po powrocie Millera ;-)

  • 5. Data: 2021-07-06 13:17:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.07.2021 o 21:32, _Master_ pisze:
    > Tusk wypowiada wojnę PiSowi.

    Hmmm... to tak jakbyś napisał, że Polska w 1939 wypowiedziała wojnę Niemcom.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2021-07-06 15:19:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-lipca-2021 o 13:17, Kviat pisze:

    > Hmmm... to tak jakbyś napisał, że Polska w 1939 wypowiedziała wojnę Niemcom.

    Uważasz że nadal NIC NIE MOGĘ TUSK oddaje właściwość tej persony?

    "Muszę pani powiedzieć, że pani będzie również moralnie odpowiedzialna
    za to, co się musi zdarzyć po tym, co robicie w przestrzeni publicznej.
    Dojdzie do strasznych rzeczy przez to, co robicie w Polsce - mówił Tusk
    do dziennikarki telewizji publicznej."

    Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

  • 7. Data: 2021-07-06 15:39:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 15:19:38 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

    Adamowicz już ucierpiał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-07-06 15:54:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 15:19:38 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > do dziennikarki telewizji publicznej."
    >
    > Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

    Za 2 lata, jak po kolejnych wyborach tych wszystkich dziennikarzy
    wyp* z TVP?

    O ile oczywiscie wygraja :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-07-06 19:54:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.07.2021 o 15:19, _Master_ pisze:

    > Uważasz że nadal NIC NIE MOGĘ TUSK oddaje właściwość tej persony?

    Uważam, że wojnę Polsce wypowiedzieli sekciarze z pis i inne ich mutacje
    jak konfederacja.

> [...]
    > do dziennikarki telewizji publicznej."

    > Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

    Gdy Kali szczuć - to dobrze, jak Kali jest krytykowany za szczucie - to źle.

    I nie musisz aż tak długo czekać.

    https://oko.press/tvp-szczuje-dzialaczki-dostaja-gro
    zby/
    https://oko.press/sadurski-tvp-goebbelsowskie-media/
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_na_Paw%C5%82a_A
    damowicza

    "W styczniu 2019 roku prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak ocenił, że
    działania ,,pełnej perfidnych propagandystów i nienawistnych materiałów"
    Telewizji Polskiej były powiązane z zabójstwem Pawła Adamowicza[87].
    Jaśkowiak nazwał programy TVP ,,rynsztokiem"[87]. W związku z wypowiedzią
    Jacka Jaśkowiaka TVP złożyła przeciwko niemu pozew w lutym 2019,
    domagając się przeprosin[88]. Jaśkowiak poinformował, że nie zamierza
    przepraszać[88], a we wrześniu 2020 sąd apelacyjny oddalił roszczenia
    Telewizji Polskiej[89].

    Również w styczniu 2019 muzyk Krzysztof Skiba publicznie uznał Jacka
    Kurskiego, prezesa Telewizji Polskiej, moralnie odpowiedzialnym za
    morderstwo Pawła Adamowicza, w wywiadzie dla Polsat News mówiąc, że
    ,,media publiczne szczuły na prezydenta Gdańska i oto mamy tego efekty".
    Za tę wypowiedź Skiba został pozwany przez Kurskiego. 23 czerwca 2020
    warszawski sąd II instancji wydał prawomocne postanowienie w tej
    sprawie, uznając, że Skiba mógł użyć tych słów[90].

    Niedługo po śmierci Pawła Adamowicza TVP wytoczyła sprawy o
    zniesławienie Wojciechowi Sadurskiemu, dziennikarzowi Gazety Wyborczej
    Wojciechowi Czuchnowskiemu i dziennikarce Polityki Ewie Siedleckiej,
    którzy łączyli śmierć prezydenta Gdańska z materiałami emitowanymi w
    TVP[91]. Warszawski Sąd Okręgowy w lipcu 2020 roku prawomocnie umorzył
    sprawę Siedleckiej i Czuchnowskiego[92][93]."

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 10. Data: 2021-07-06 23:46:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-06, _Master_ <M...@...pl> wrote:

> [...]
    > do dziennikarki telewizji publicznej."
    >
    > Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

    Aha.

    "Nowy lider Platformy Obywatelskiej został również zapytany o to, czy ma obawy,
    że "codzienne szczucie" na niego w TVP "źle się skończy". - Tak, jestem o tym
    przekonany, że się źle skończy. Ja i moja rodzina mamy tego przykłady każdego
    dnia - powiedział Tusk, po czym zwrócił się bezpośrednio do stojącej obok
    dziennikarki TVP Info. - Gratuluję pani inwencji, muszę pani powiedzieć, że pani
    również będzie moralnie odpowiedzialna za to, co się musi zdarzyć po tym, co
    robicie w przestrzeni publicznej. To się na pewno zdarzy, już raz żeście na to
    ciężko zapracowali i dojdzie do strasznych rzeczy przez to, co robicie w Polsce
    - powiedział i udał się na spotkanie z marszałkiem Tomaszem Grodzkim."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,272
    94275,tusk-do-dziennikarki-tvp-info-dojdzie-do-stras
    znych-rzeczy.html

    --
    Marcin