  • 1. Data: 2021-07-05 11:28:56
    Temat: mozna kraść
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Oczywiście tylko wtedy, kiedy Cacescu na to pozwala.

    "Wiosną 2020 r. Ministerstwo Zdrowia podpisało umowę ze spółką należącą -
    jak donosiły media - do handlarza bronią. Firma E&K, która miała dostarczyć
    1241 respiratorów, nie wywiązała się jednak ze zobowiązań. Prokuratura
    umorzyła śledztwo w tej sprawie - twierdzi poseł Koalicji Obywatelskiej
    Dariusz Joński. Politycy poinformowali, że otrzymali komunikat o decyzji o
    umorzeniu postępowania wobec Janusza Cieszyńskiego i Łukasza Szumowskiego."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/afera-
    respiratorowa-prokuratura-umarza-sledztwo/6v3nbej,79
    cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-07-05 11:48:42
    Temat: ZIEW... Ech ci ZŁODZIEJE... To druga zakała narodu po GEJACH w sutannach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A sprzedajne szuje w togach też nie gorsze ;-)

  • 3. Data: 2021-07-05 12:04:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2021 11:48:42 +0200, _Master_ napisał(a):

    > A sprzedajne szuje w togach też nie gorsze ;-)

    Masz szczęście że głupota nie jest karalna.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-07-05 18:27:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-05-lipca-2021 o 12:04, Jacek Maciejewski pisze:
    > Masz szczęście że głupota nie jest karalna.

    Wtedy SPRZEDAJNA SZUJA WTRĄCIŁA BY MNIE ZA KRATY?

    A przypomnij kto postanowił zasięgnąć w sprawie frankowiczów zdania
    rzecznika praw dziecka?

    Kto to był? Hydraulik? ;-)

  • 5. Data: 2021-07-06 12:52:59
    Temat: Re: mozna kraść
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2021 11:28:56 +0200, Olin wrote:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/afera-
    respiratorowa-prokuratura-umarza-sledztwo/6v3nbej,79

    Ale ale ... to dwaj politycy, moze po wyjasnieniach wyszlo, ze
    niewinni. Nie oni decydowali, nie oni podpisywali, czy nie wiedzieli
    jak sie skonczy.

    Aczkolwiek ... innym by zarzucano, ze zle pilnowali publicznych
    pieniedzy :-)
    Bo pieniadze chyba nie zostaly zwrocone ?

    J.

  • 6. Data: 2021-07-06 13:38:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 12:52:59 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale ale ... to dwaj politycy, moze po wyjasnieniach wyszlo, ze
    > niewinni.

    W istocie, Cacescu wyjaśnił, że niewinni i ziobrotura się dostosowała.

    > Bo pieniadze chyba nie zostaly zwrocone ?

    Nie ma pieniędzy, nie ma respiratorów, nie ma winnych. Nic nie ma, jak u
    Kononowicza.

    Prokurator Aleksandra Skrzyniarz oświadczyła również, że zakup lewych
    maseczek był jak najbardziej zgodny z ustawą kovidową, czyli handlarze
    oscypkami i instruktorzy narciarscy mogą spać spokojnie; przynajmniej do
    czasu, aż władza ludowa zupełnie zgnije.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-07-06 13:48:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 13:38:37 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > oscypkami i instruktorzy narciarscy mogą spać spokojnie; przynajmniej do
    > czasu, aż władza ludowa zupełnie zgnije.

    Ja tam nie wiem, czy one lewe.
    Chinczykom pasuja, a nam nie?

    Chcial minister maseczek zgodnych z norma PL-EN-xxxx, to nie zapisze,
    ze takie sa wymagane.

    Wiec skupmy sie lepiej na pieniadzach za respiratory. To bedzie
    konkret. Zwrocono, nie zwrocono, podejrzany siedzi, czy sledztwo
    umorzone?

  • 8. Data: 2021-07-06 13:50:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 13:48:28 +0200, J.F napisał(a):

    > Wiec skupmy sie lepiej na pieniadzach za respiratory. To bedzie
    > konkret. Zwrocono, nie zwrocono, podejrzany siedzi, czy sledztwo
    > umorzone?

    Tak konkretnie, to wszystko jest w podlinkowanym tekście.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2021-07-06 18:42:11
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    POlin napisał(a):

    > Tak konkretnie, to wszystko jest w podlinkowanym tekście.

    Jak zwykle kłamiesz p.Polin. Nie ma tam wyliczeń.
    Ile spłacił, ile pozostało do spłaty i ew. ile pozyskają z licytacji
    i czy całość zamknie sprawę na 0.
    Wyliczenia są w necie na innych bardziej wiarygodnych stronach.
    W "ż"/DE mediach nie ma nic konkretnego.

  • 10. Data: 2021-07-06 21:17:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-06 o 12:52, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Aczkolwiek ... innym by zarzucano, ze zle pilnowali publicznych
    > pieniedzy :-)
    > Bo pieniadze chyba nie zostaly zwrocone ?

    Czyli zrobili Polskę dla złodziei i bandytów.

    --
    animka