  • 11. Data: 2021-07-07 02:41:04
    Temat: Re: A wiec wojna!
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > przekonany, że się źle skończy. Ja i moja rodzina mamy tego przykłady każdego
    > dnia - powiedział Tusk, po czym zwrócił się bezpośrednio do stojącej obok
    > dziennikarki TVP Info. - Gratuluję pani inwencji, muszę pani powiedzieć, że pani
    > również będzie moralnie odpowiedzialna za to, co się musi zdarzyć po tym, co
    > robicie w przestrzeni publicznej. To się na pewno zdarzy, już raz żeście na to
    > ciężko zapracowali i dojdzie do strasznych rzeczy przez to, co robicie w Polsce
    > - powiedział i udał się na spotkanie z marszałkiem Tomaszem Grodzkim."

    94275,tusk-do-dziennikarki-tvp-info-dojdzie-do-stras
    znych-rzeczy.html

    Może Niemców na Polskę sprowadzi.

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-07-07 14:19:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-lipca-2021 o 15:39, Olin pisze:

    > Adamowicz już ucierpiał.

    Rosiak też.

    Tak ma wyglądać nowa polityka Tuska?

  • 13. Data: 2021-07-07 14:21:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale o zabójstwie posła PiS nie napiszesz.
    Ot taki drobny wypadek przy pracy ;-)

  • 14. Data: 2021-07-07 14:22:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-lipca-2021 o 02:41, Animka pisze:
    > Może Niemców na Polskę sprowadzi

    Animka jaka dziś przenikliwa. Brawo Brawo ;-)

  • 15. Data: 2021-07-07 14:33:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Jul 2021 14:19:41 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Rosiak też.

    Ale to na Adamowicza szczuto średnio pięć razy dziennie:

    "Urząd Miasta Gdańska od początku 2018 ma umowę z firmą Newton Media, która
    monitoruje informacje na temat gdańskiego samorządu w mediach. Rzeczniczka
    miasta zleciła sprawdzenia, ile i jakich materiałów na temat byłego
    prezydenta Gdańska TVP wyemitowała od stycznia 2018. Oto wyniki. Liczba
    wzmianek:

    TVP Info - 877,
    TVP Gdańsk - 593,
    TVP 1 - 221,
    TVP 2 - 82.
    W sumie: 1773.

    Ta liczba nie uwzględnia powtórzeń - niektóre materiały są wykorzystywane
    wielokrotnie w różnych programach.

    W 2017 roku takich wzmianek było ok. 1 tysiąca wynika z kolei z zestawienia
    przygotowanego przez firmę, z którą Urząd współpracował wcześniej.

    Co to za materiały? ,,Prowokacje prezydenta Gdańska" (na temat uroczystości
    na Westerplatte), ,,>>Jest pan tchórzem!<<, >>To pan jest tchórzem<<. Jak
    Adamowicz rozmawiał z wyborcą", ,,Mafia deweloperska w Gdańsku", ,,Właściciel
    36 kont przed komisją Amber Gold", ,,Tajemnice prezydenta Gdańska", ,,W
    Gdańsku odbywa się deweloperskie Eldorado pod patronatem Pawła Adamowicza",
    ,,>>Prezydent Paweł Adamowicz został skazany<< - podaje >>Gazeta Wyborcza
    Trójmiasto<<"."

    https://oko.press/materialow-oczerniajacych-adamowic
    za-bylo-w-tvp-ponad-100-pis-to-klamstwo-naprawde-tel
    ewizja-zajmowala-sie-adamowiczem-prawie-1800-razy/

    Widać na Ciemnogrodzkiej tak się przestraszyli powrotu Tuska , że nie tylko
    kurwizja ruszyła pełną parą do boju, ale nawet Ąckiemu kazali założyć wątek
    w niszowym usenecie, żeby jego astralne klony też walczyły o dalsze
    dojenie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-07-07 15:25:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.07.2021 o 14:21, _Master_ pisze:
    > Ale o zabójstwie posła PiS nie napiszesz.

    Więc sam widzisz do czego prowadzi retoryka pislamistów.

    > Ot taki drobny wypadek przy pracy ;-)

    Faktycznie, zabawne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2021-07-07 15:28:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.07.2021 o 14:19, _Master_ pisze:

    > Rosiak też.
    >
    > Tak ma wyglądać nowa polityka Tuska?

    Nie podoba ci się, że krytykuje szczucie na innych ludzi przez pislamistów?
    Co konkretnie złego w tym widzisz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2021-07-07 23:15:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    mi to się może...

    Fakt jest taki że więcej tego samego + pyskówki Tuska zwiększą notowania
    PO do 20 procent ale wyborów NIE WYGRAJĄ.

    Rozczarowałem się. Tusk ma na tyle klasy że mógł być PONADTO

  • 19. Data: 2021-07-08 14:42:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jul 2021 14:33:57 +0200, Olin wrote:

    > Ale to na Adamowicza szczuto średnio pięć razy dziennie:
    > "Urząd Miasta Gdańska od początku 2018 ma umowę z firmą Newton Media, która

    UM zbiera haki :-)

> [...]
    > miasta zleciła sprawdzenia, ile i jakich materiałów na temat byłego
    > prezydenta Gdańska TVP wyemitowała od stycznia 2018. Oto wyniki. Liczba

    Interesujace ... ze TVP Gdansk mowi o prezydencie Gdanska to moze nie
    dziwi, ale ze inne programy ?

    > Ta liczba nie uwzględnia powtórzeń - niektóre materiały są wykorzystywane
    > wielokrotnie w różnych programach.

    1773 oryginalne programy/wzmianki?
    Faktycznie niezly ładunek. Sztab ludzi musial nad tym pracowac :-)

    Ale ale ... sprawca najpierw polecial do Warszawy.
    Warszawski UM tez zakupil monitoring?
    Bo ciekawe - polecial do Dudy, HGW, czy Trzaskowskiego.

> [...]
    > kurwizja ruszyła pełną parą do boju, ale nawet Ąckiemu kazali założyć wątek
    > w niszowym usenecie, żeby jego astralne klony też walczyły o dalsze

    Nie wiem czy koncowe domysly sluszne, ale przestraszyc sie istotnie
    mogli :-)

    J.