  • 1. Data: 2011-03-07 07:33:53
    Temat: A to Polska właśnie...
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Piekło w celi. Niewinny przesiedział 17 miesięcy
    http://sprawiedliwapolska.pl/

  • 2. Data: 2011-03-07 10:19:18
    Temat: Re: A to Polska właśnie...
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@g...de>

    "jerzy.n" <d...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
    > Piekło w celi. Niewinny przesiedział 17 miesięcy
    > http://sprawiedliwapolska.pl/

    Ja bym mu za tą "stronę" walnął tak z 18 m-cy.

  • 3. Data: 2011-03-07 12:07:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-03-07 11:19, Andy Niemczuk pisze:

    > "jerzy.n"<d...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
    >
    > Ja bym mu za tą "stronę" walnął tak z 18 m-cy.

    Dlaczego? Jesteś zakłamany? Jesteś komunistą, cenzorem?

    On powinien się starać o odszkodowanie za bezpodstawne siedzenie w
    więzieniu. Może on o tym wie, tylko zapomniał napisać na tej stronie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-03-07 13:53:14
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@g...de>

    "Animka" <a...@t...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > On powinien się starać o odszkodowanie za bezpodstawne siedzenie w
    > więzieniu. Może on o tym wie, tylko zapomniał napisać na tej stronie.

    Czy ty "czytałaś" tą "stronę"? Ponadto nie napisałem, że za treść, że za to
    co go spotkało - tylko za "stronę". Jak masz problemy z oczkami to zauważ,
    że "stronę" zamieściłem w cudzysłowach. Dotarło?

  • 5. Data: 2011-03-07 14:00:14
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 14:53, Andy Niemczuk pisze:

    > Czy ty "czytałaś" tą "stronę"? Ponadto nie napisałem, że za treść, że za
    > to co go spotkało - tylko za "stronę". Jak masz problemy z oczkami to
    > zauważ, że "stronę" zamieściłem w cudzysłowach. Dotarło?

    Jak się czepiasz stylistyki, to zwróć uwagę, gamoniu, że sam popełniasz
    dość rażący błąd językowy.

    Piszesz: "tĄ stronĘ".
    A powinieneś: "tĘ stronĘ".

    (oczywiście małymi literami - w przykładzie są większe tylko w celu ich
    wyróżnienia)

  • 6. Data: 2011-03-07 15:56:59
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@g...de>

    "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > Piszesz: "tĄ stronĘ".
    > A powinieneś: "tĘ stronĘ".
    >
    > (oczywiście małymi literami - w przykładzie są większe tylko w celu ich

    Pokaż mi zatem, językoznawco, gdzie napisałem coś o stylistyce? I najpierw
    zerknij na TĘ STRONĘ, a może, jeśliś faktycznie tak bosko inteligentny,
    zrozumiesz o co mi chodzi....

  • 7. Data: 2011-03-07 16:21:29
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Andy Niemczuk" <l...@g...de> napisał w wiadomości

    > Czy ty "czytałaś" tą "stronę"? Ponadto nie napisałem, że za treść, że za
    > to co go spotkało - tylko za "stronę". Jak masz problemy z oczkami to
    > zauważ, że "stronę" zamieściłem w cudzysłowach. Dotarło?
    Nie każdy musi być informatykiem i wybitnym specjalistą budowania stron
    internetowych , tutaj liczy sie treść ...

  • 8. Data: 2011-03-07 17:20:57
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@g...de>

    > Użytkownik "Andy Niemczuk" <l...@g...de> napisał w wiadomości

    > Nie każdy musi być informatykiem i wybitnym specjalistą budowania stron
    > internetowych , tutaj liczy sie treść ...

    Tym bardziej, jeśli chce się przekazać ważną treść, nie powinno się robić
    tego w ten sposób. Przecież po dotarciu do trzeciej liniki tekstu, dostaje
    się kociokwiku i odchodzi ochota, aby czytać dalej. Ja, żeby to doczytać do
    końca musiałem to sobie skopiować i sformatować w edytorze. Ale ilu po
    prostu zamknie stronę?

  • 9. Data: 2011-03-07 18:40:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 18:20:57 +0100, Andy Niemczuk napisał(a):

> [...]
    > końca musiałem to sobie skopiować i sformatować w edytorze. Ale ilu po

    I jeszcze ten komunizm i kolesiostwo... tak jakby w zachodniej demokracji
    nikt niewinny nie siedział w więzieniu.

    Henry

  • 10. Data: 2011-03-07 21:04:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-03-07 14:53, Andy Niemczuk pisze:

> [...]
    > co go spotkało - tylko za "stronę". Jak masz problemy z oczkami to zauważ,
    > że "stronę" zamieściłem w cudzysłowach. Dotarło?

    To znaczy, że Ty czy ja nie mamy prawa zakładać stron internetowych bo
    to karalne?

    --
    animka