  • 1. Data: 2011-03-06 17:05:39
    Temat: Darowizna a sprzedaż działki
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie sprzedaży darowanej działki.
    Mam działke która jest darowana mi , ale jest to już druga darowizna w
    ciągu 5 lat.
    I tu moje pytanie czy jak ją sprzedam ( nie minęło jeszcze 5 lat ) to
    unikne płacenia 19% podatku za tą działke jeśli przedstawie rachunki na
    tą kwote ktore poszły na budowe domu ?

    Gdyby to była pierwsza darowizna to wszystko jasne ale jak jest z drugą
    darowizną w ciągu 5 lat ? Czy to dalej działa na tej samej zasadzie...?