  • 1. Data: 2011-03-06 16:17:04
    Temat: prawo jazdy kat. C kurs na przewoz rzeczy na potrzeby wlasne
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Witam!

    Posiadam prawo jazdy kategorii C zrobione w 2003 roku. Nigdy nie robiłem
    kursu na przewóz rzeczy bo jeździłem na potrzeby własne, miałem za to
    zrobione badania lekarskie i psychotesty. W 2009 czy 2010 się jednak coś
    zmieniło i muszę mieć kurs na przewóz rzeczy abym dalej mógł jeździć na
    potrzeby własne. Tylko, że kursów na przewóz rzeczy już nie robią. Co
    powinienem teraz zrobić aby móc jeździć na potrzeby własne?

  • 2. Data: 2011-03-06 18:55:13
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 06.03.2011 17:17, Waldemar pisze:
> [...]
    > potrzeby własne. Tylko, że kursów na przewóz rzeczy już nie robią. Co
    > powinienem teraz zrobić aby móc jeździć na potrzeby własne?

    Szukaj pod haslem "kwalifikacje"

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk