  • 11. Data: 2009-07-14 23:23:41
    Temat: Re: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur pisze:
    > http://e-podatki.dashofer.pl/?sect=art&id=10827&wa=N
    -P0929&sid=207525313&adr_no=E097809&adr_em=304438

    Ja byłbym za wprowadzeniem podatku 90% dla lamerów z nieregulaminowymi
    (i totalnie lamerskimi) sygnaturkami.

  • 12. Data: 2009-07-15 02:59:52
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 00:09:19 +0200, Pa_blo napisał(a):

    > A obudowa niebieskie podswietlenie i szybke z pleksi ma?
    >
    > Picasso

    hahah - takie z was mastahy :
    pab_lo <m...@p...pl>
    BK <b...@g...com>
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Regand <r...@v...pl>
    no i lawa :)
    a łamiecie podstawy że nie komentuje się cudzych sygnatur.
    heheh - ponadto, czytnik news ("normalny") od delimitera usuwa treść, więc
    zadaliście sobie trud jego edycji :)

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 13. Data: 2009-07-15 06:15:09
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    --
[...]

    + jeden osioł pomiędzy klawiaturą i oparciem krzesła

    --
    Pawe

  • 14. Data: 2009-07-15 06:16:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur pisze:

    > a łamiecie podstawy że nie komentuje się cudzych sygnatur.

    A ile wierszy ma prawidłowa sygnatura? I do czego służy?
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  • 15. Data: 2009-07-15 09:03:07
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

> [...]
    > a łamiecie podstawy że nie komentuje się cudzych sygnatur.
    > heheh - ponadto, czytnik news ("normalny") od delimitera usuwa treść, więc

    Delimiter delimiterem a sygnaturka ma miec max 4 linijki...
    Moze czas doroslec i przestac brandzlowac sie patrzac na wyniki z 3dmarka?
    Polecam http://www.fkk-artemis.de/pl/index.php nawet tylko po to zeby
    popatrzec i skorzystać z sauny, masazu i basenu...

    Picasso

  • 16. Data: 2009-07-15 09:36:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:03:07 +0200, Pa_blo napisał(a):

    > Delimiter delimiterem a sygnaturka ma miec max 4 linijki...

    Mnie to zwisa ile ma linijek czyj sig, ale jak tak spojrzeć na ten wątek to
    generalnie tylko trzy posty dotyczą tematu - reszta to SPAM dotyczący
    czyjegoś siga :)
    A te pozostałe spmaerskie posty to generalnie są jeszcze gorsze od tego z
    większym sigiem, ponieważ łamią KILKA prawideł Usenetu. Zapewne wiesz jako
    stały bywalec "*.samochody" jakie złamałeś zasady netykiety - prawda? :)))

    > Polecam http://www.fkk-artemis.de/pl/index.php nawet tylko po to zeby
    > popatrzec i skorzystać z sauny, masazu i basenu...

    Wiesz, są tacy którym wystarczy pooglądanie paru fotek i już jest gotowy.
    Widać że należysz do tej grupy "zajączków" :)
    Aha - i lepiej dla sołeczeństwa będzie, jak pozostaniesz na etapie
    oglądania zdjęć w internecie - przynajmniej nie uraczysz tego społeczeństwa
    swoim potomkiem, co - o z grozo - byłoby kataklizmem :)
    Nie zadawaj sobie nadzwyczajnego trudu z odpisywaniem - lottosz mi :)

  • 17. Data: 2009-07-15 10:13:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

  • 18. Data: 2009-07-15 13:27:42
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]

    > stały bywalec "*.samochody" jakie złamałeś zasady netykiety - prawda? :)))

    Moze i zlamalem ale nie zrobilem IMO z siebie pajaca ...

    > Wiesz, są tacy którym wystarczy pooglądanie paru fotek i już jest gotowy.
    > Widać że należysz do tej grupy "zajączków" :)

    Po czym wnosisz?

> [...]
    > społeczeństwa
    > swoim potomkiem, co - o zgrozo - byłoby kataklizmem :)

    Za pozno i to 2x...

    > Nie zadawaj sobie nadzwyczajnego trudu z odpisywaniem - lottosz mi :)

    Wakacje sa, kryzys, nudzi mi sie, wiec znize sie do Twojego poziomu i
    odpisze...

    Picasso

  • 19. Data: 2009-07-15 17:26:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ...@g...pl napisal:

    > czy ten platnik z III progu liczony jest raz

    Raz.

    > -generuje przychod w progu I rowniez...

    Nie.

    > chodz mi o informacje ile kasy jest z II i III progu odliczajac standatowy I

    Ciezko ustalic, bo dane sa podane w szeregu rozdzielczym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2009-07-15 17:53:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek_P pisze:
    > Nie.

    Generuje.

    > Ciezko ustalic, bo dane sa podane w szeregu rozdzielczym.

    Bardzo łatwo. Wystarczy policzyć. :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com