  • 51. Data: 2019-07-12 20:23:31
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 20:01:59 +0200, u2 napisał(a):

    > ale ale, ja nie muszę tobie nic przekazywać, zapraszam na grupę
    > soc.culture.polish, nadajesz się:)))))))))))))
    Ale ja do niczego Cię nie zmuszam.
    Ty? Zapraszasz? Ordynatorem ściepy nie jesteś przecież. Masz zbyt wysokie
    mniemanie o sobie.

  • 52. Data: 2019-07-12 20:32:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 20:23, mariusz7402 pisze:
    > Masz zbyt wysokie
    > mniemanie o sobie.

    damn, i`m good:)))))))))))

    --
    I love love

  • 53. Data: 2019-07-12 21:58:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 05:40, mariusz7402 pisze:
    > Biorąc pod uwagę całość zgromadzonych materiałów w postępowaniu należy
    > stwierdzić, że przestępstwo stypizowane w art. 231 §1 Kk jest
    > przestępstwem, którego można dopuścić się wyłącznie z winy umyślnej.

    ano, wystarczy że wiesz, że atakujesz funkcjusza publicznego i masz dupę
    bladą:)

    btw i bardzo słusznie, drugi raz pójdziesz na odsiadkę do kicia, nie
    wykpisz się grzywną, czy zawiasami:)

    --
    I love love

  • 54. Data: 2019-07-13 04:21:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-12, mariusz7402 <m...@g...com> wrote:

    > No cóż. Jak by to powiedział klasyk: " - Jest Pan w mylnym błędzie".
    >
    > Jesteś policjantem na 99.99% albo byłeś.

    Ale Robert ma rację. Jedyne co wynika z tego co przedstawiłeś, to, że
    nie zostało to powiedziane w czasie kiedy nagrywałeś. Jest duża szansa,
    że tak się gościu będzie tłumaczył bo co innego może zrobić?

    Jedyne na co możesz MZ liczyc, to że kurator kombinował podobnie i w
    innych przypadkach i ktoś już to wcześniej podniósł.

    Ewentualnie możesz spróbować go podejść i wprost zapytać kiedy coś
    takiego niby powiedziałeś i niech się wstrzeli w czas nagrań. Ale i
    wtedy jak cwaniak to powie, "no to musiałem pomylić i było to po/przed".

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2019-07-13 06:23:02
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 21:58:47 +0200, u2 napisał(a):

    > ano, wystarczy że wiesz, że atakujesz funkcjusza publicznego i masz dupę
    > bladą:)

    Yhy. Nikt nie zabrania Ci być lemingiem.

    > btw i bardzo słusznie,
    Twój tate był policjantem?

    >drugi raz pójdziesz na odsiadkę do kicia, nie
    > wykpisz się grzywną, czy zawiasami:)
    :). Wszystko jest zaplanowane i wyreżyserowane. Jest jeszcze punkt -3, -4
    ale to już przekracza Twoje możliwości pojmowania.

  • 56. Data: 2019-07-13 06:38:57
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 02:21:32 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale Robert ma rację. Jedyne co wynika z tego co przedstawiłeś, to, że
    > nie zostało to powiedziane w czasie kiedy nagrywałeś. Jest duża szansa,
    > że tak się gościu będzie tłumaczył bo co innego może zrobić?

    Czyli chcesz powiedzieć, że "powiedziałem" to wtedy kiedy kuratora nie było
    u mnie? Tak? Ciekawe. I on, nie rozmawiając ze mną, to usłyszał.
    Nooo........................to jest bardzo ciekawa koncepcja. Życzę mu
    powodzenia w udowadnianiu takiej tezy.

> [...]
    > takiego niby powiedziałeś i niech się wstrzeli w czas nagrań. Ale i
    > wtedy jak cwaniak to powie, "no to musiałem pomylić i było to po/przed".
    No to niech strzela dalej. Dzieląc czas wszystkich nagrań na jednosekundowe
    odcinki "dam gościowi spory magazynek amunicji". Będzie zabawa.

  • 57. Data: 2019-07-13 06:41:54
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 20:32:03 +0200, u2 napisał(a):

    > damn, i`m good:)))))))))))

    Zapytaj brata

  • 58. Data: 2019-07-13 09:44:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 06:23, mariusz7402 pisze:
    > Wszystko jest zaplanowane i wyreżyserowane.

    to ile dostałeś za napaść na funkcjusza ? pochwal się, nikt tutaj ciebie
    nie skaże ponownie:)))))))))))))

    --
    I love love

  • 59. Data: 2019-07-13 11:00:32
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 09:44:30 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
    Przeze mnie.

    > to ile dostałeś za napaść na funkcjusza ? pochwal się, nikt tutaj ciebie
    > nie skaże ponownie:)))))))))))))

    Ja na nikogo nie napadłem. Po prostu dwie osoby popełniły błąd. Potem
    zaczęły mnie atakować "na wszystkich frontach". Komuś po prostu nie wyszła
    "rodzinna fotografia". Zwykły konflikt najprawdopodobniej o majątek. Krzyż
    im na drogę. Te dwie namówiły trzecią osobę by poświadczyła nieprawdę. A
    jak łatwo się domyślić urzędnikom w to graj. Zaczęli produkować wręcz na
    wyścigi "dokumenty". Potem prokurator miał z górki i wydawało mu się, że mi
    "dopierdoli", ale niestety borok miał "wypadek przy pracy". Takich, kurwa,
    idiotyzmów w życiu jeszcze nie czytałem. Ja tylko na to czekałem. Potem
    czekałem aż sędzia będzie robił "laske" prokuratorowi. Brandzlowali się na
    wzajem przez kilka rozpraw. Celowo wybrałem adwokata z urzędu. Ten to
    dopiero lachociąg. Udawał jak to nie pomaga, a tak naprawdę to ciągnął
    druta prokuratorowi aż iskrzyło. Gość odpierdolił taki "trójkąt", że
    momentami to dawał "na dwa baty". A ja "tylko" reżyserowałem i kręciłem
    tego "pedalskiego" "pornola" z "obżydzeniem" . Wiesz taka......lokalna
    kasta nadzwyczajnie wybrana do odjebania. W pewnym momencie sędzia
    zorientował się, że coś tu, kurwa, śmierdzi i się domyślił, że kurator
    poślizgnął się na własnym gównie, które wyprodukował tuż po tym jak lokalne
    policmajstry podały mu kilka "dań" zamówionych uprzednio u przyjaciół sowy.
    Zbudowałem im "złoty most". W ogóle nie broniłem się, więc mogli mi jedynie
    "przyjebać", jak się potem okazało, sierotę umysłową z kuratorium. A z tym
    nakręciłem serial przyrodniczy opowiadający historię o tym, jak to mały
    króliczek próbuje na bezczelnego "wjechać swoim małym rowerkiem do
    wielkiego hangaru". Zbudowałem im "złoty most" po to by mogli się
    "bezpiecznie" "ewakuować", ale kilku "pazernych" geniuszy z palestry
    ny chciało przy okazji zapierdolić kilka "przęseł" w "drodze powrotnej". No
    i teraz kilku się przekona, że nie "odleją" "złotego cielca" bo to kurwa
    tombak był.

    Czytała Krystyna Czubówna.

  • 60. Data: 2019-07-13 13:26:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 11:00, mariusz7402 pisze:
    > Ja na nikogo nie napadłem. Po prostu dwie osoby popełniły błąd. Potem
    > zaczęły mnie atakować "na wszystkich frontach".

    no dobra, ile dostałeś ? poszedłeś na ugodę z prorokiem, czy biłeś pianę
    w sądzie ?:)

    --
    I love love