  • 21. Data: 2019-07-11 21:08:08
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 20:51:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > OK! Ale diabeł tkwi w szczegółach. Nie dziw się, że dopytałem.

    > W innych wątkach opisałem, jak to "zły" kurator może obejść>
    Niech próbuje.

    > Ciebie? Bo jego pewnie nie.
    Dlaczego mnie?
    Jeśli powie, że to było innego dnia.
    To poproszę o podanie daty godziny i najlepiej jeszcze minuty.
    Będzie się krócej męczył.

    > I co z tego wynika?
    Prawdopodobnie to, że inne pisma są datowane na posiedzenia z kimś innym.

    > Poi prostu staram Ci się uświadomić, ze to nie takie proste, jak Ci się
    > wydaje i tyle.
    Wydaje to się prokuratorowi i innym szmaciakom, że będą krzywdzić ludzi.

    > Takie same pytania zada prokurator i sąd, jakby co.

    Jakie może jeszcze zadać?

  • 22. Data: 2019-07-11 21:41:38
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Co mu jeszcze dołożyć?

    > a)231kk
    > b)212+216kk
    > c) ???
    d) ...
    e) ...

    Czekam na propozycje.

  • 23. Data: 2019-07-12 00:43:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 21:08, mariusz7402 pisze:

    > Dlaczego mnie?
    > Jeśli powie, że to było innego dnia.
    > To poproszę o podanie daty godziny i najlepiej jeszcze minuty.
    > Będzie się krócej męczył.

    Powie, że nie pamięta i tyle.

  • 24. Data: 2019-07-12 08:13:48
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 00:43:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Powie, że nie pamięta i tyle.

    Acha........... nie pamięta ale wpisał. Ciekawe? No to będzie się długo
    męczył, słuchając monologów koleżanek i kolegów Krystyny. Co "odświeży" mu
    pamięć z każdego dnia.

  • 25. Data: 2019-07-12 08:59:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 08:13, mariusz7402 pisze:

    > Acha........... nie pamięta ale wpisał. Ciekawe? No to będzie się długo
    > męczył, słuchając monologów koleżanek i kolegów Krystyny. Co "odświeży" mu
    > pamięć z każdego dnia.

    Jak pisał, to pamięta. Teraz nie. I na tym się skończy. Czasem trzeba
    się ugiąć, by zwyciężyć.

  • 26. Data: 2019-07-12 12:05:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i widzisz wg proka musi być czynem umyślnym.

    -----

  • 27. Data: 2019-07-12 12:27:43
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 08:59:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak pisał, to pamięta. Teraz nie. I na tym się skończy.
    Skończy się na tym ,że już nie będzie kuratorem.

    > Czasem trzeba
    > się ugiąć, by zwyciężyć.
    Możesz rozwinąć?

  • 28. Data: 2019-07-12 14:22:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:

    > No i widzisz wg proka musi być czynem umyślnym.

    Musi, ale o co Ci chodzi? Że tu jest nieumyślnie?

  • 29. Data: 2019-07-12 14:26:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 12:27, mariusz7402 pisze:

    > Skończy się na tym ,że już nie będzie kuratorem.

    Wątpię. W praktyce udowodnienie, że celowo wpisał tam coś inaczej jest
    bardzo trudne.

    > Możesz rozwinąć?

    To cytat legendarnego lekarza Akyama, trudno to rozwijać. Nie śmiem :-)

  • 30. Data: 2019-07-12 15:16:32
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 14:26:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wątpię. W praktyce udowodnienie, że celowo wpisał tam coś inaczej jest
    > bardzo trudne.
    Ty naprawdę masz zadatki na policjanta.
    Jeżeli ja dysponuję dowodem, że nie wypowiedziałem tego słowa/słów
    a gość je wpisał po wizycie u mnie tego konkretnego dnia, to zachodzi
    uzasadnione podejrzenie, że gościu słyszy głosy.
    Albo miał wypadek przy pracy z obsługą Ctrl+C i Ctrl+V.
    Ale co by nie było to poświadczył nieprawdę. No i teraz, jak to mawia
    Stanisław, kierowca Stara, w skeczu kabaretu Smile, "milczenie owiec"
    będzie.

    > To cytat legendarnego lekarza Akyama, trudno to rozwijać. Nie śmiem :-)
    To takie "lustrzane odbicie" tzw. "złotego mostu".