  • 1. Data: 2004-04-26 11:04:50
    Temat: 1 - maja - czy to dzień wolny od pracy ???
    Od: p...@p...onet.pl

    Proste i trywialne pyt. jednak mój pracodawca optuje za tym iż mamy obowiązek
    stawićsię 1 maja w pracy pomimoo planu pracy pn-pt

  • 2. Data: 2004-04-26 11:37:40
    Temat: Re: 1 - maja - czy to dzień wolny od pracy ???
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Proste i trywialne pyt. jednak mój pracodawca optuje za tym iż mamy obowiązek
    > stawićsię 1 maja w pracy pomimoo planu pracy pn-pt

    wolny, ustawa o dniach wolnych od pracy

    KG

  • 3. Data: 2004-04-26 12:28:21
    Od: p...@p...onet.pl

    > wolny, ustawa o dniach wolnych od pracy
    >
    > KG

    PROBLEM.
    Czy święto przypadające w innym dniu niż niedziela powoduje obniżenie wymiaru
    czasu pracy. Nawet wtedy gdy praca wykonywana jest w systeme od pn do pt a
    sobota jest normalnie dniem wolnym od pracy z tyt. 5dniowego tyg. pracy ?

    Bo coś mi się wydaje ze w maju 2004 każdy pracownik będzie miał wymiar czasu
    pracy obniżony o dwa święta tj o dnwa dni 16 godzin.

  • 4. Data: 2004-04-26 18:38:15
    Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Proste i trywialne pyt. jednak mój pracodawca optuje za tym iż mamy
    > obowiązek stawićsię 1 maja w pracy pomimoo planu pracy pn-pt

    Czy pracujesz w grafiku, vel harmonogramie?? (ruch ciągły itp)
    Jesli tak to masz obowiązek, masz też prawo do urlopu.

    pl

  • 5. Data: 2004-04-26 18:39:05
    Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Bo coś mi się wydaje ze w maju 2004 każdy pracownik będzie miał
    > wymiar czasu pracy obniżony o dwa święta tj o dnwa dni 16 godzin.

    Ale odzyska ten wymiar otrzymując zwrot dnia swiątecznego w dziewn wolny :)

    pl

  • 6. Data: 2004-04-26 18:43:09
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobota jest normalnie dniem wolnym od pracy z tyt. 5dniowego tyg. pracy ?

    tak

    > Bo coś mi się wydaje ze w maju 2004 każdy pracownik będzie miał wymiar czasu
    > pracy obniżony o dwa święta tj o dnwa dni 16 godzin.

    a skąd ten drugi dzień ?

    pozdr.,
    Andrzej

  • 7. Data: 2004-04-27 07:23:45
    Od: p...@p...onet.pl

    Stan faktyczny:

    Wyjaśnienia dot. stanu faktycznego:
    Praca od pn do pt w godzinach 8-16
    Sobota jest moim dniem wolnym od pracy jaki wynika z 5 dniowego tygodnia pracy.

    1 maja wypada w sobotę więc czy aby nie należy mi sie w maju obniżenie wymiaru
    mojego czasu pracy o 8 godzin za 1 maja i 8 godzin za 3 maja?

    30 maja - praca
    1 maja - wolne sobota
    2 maja - wolne niedziela
    3 maja - święto wolne
    4 maja - praca
    np. 5 maja - wolne za święto z 1 maja

    czyli będę miał obniżony wymiar czasu pracy o 16 godzin za 3 maja w dniu 3 maja
    i za 1 maja w dniu 5 maja

  • 8. Data: 2004-04-28 18:57:07
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    > czyli będę miał obniżony wymiar czasu pracy o 16 godzin za 3 maja w dniu 3 maja
    > i za 1 maja w dniu 5 maja

    za 3 maja nie będziesz mial obnizony, bo to jest swieto :)

    pozdr.,
    Andrzej