  • 1. Data: 2004-04-26 11:34:50
    Temat: Jakie świadczenia/odszkodowanie
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jakie świadczenia/odszkodowania przysługują kobiecie która poroniła/obumarł
    płód? (pracująca, ubezpieczenie grupowe pracownicze w PZU)
    Będę wdzięczny za wszelkie informacje, choć mam wrażenie że to NTG.
    W.

  • 2. Data: 2004-04-27 04:51:44
    Temat: Re: Jakie świadczenia/odszkodowanie
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    A gdzie to sie stalo? jesli wina lekarzy to moze pozwac szpital np,
    jesli wychodzi jej na to ze ktos dopuscil sie zaniedbania, a jesli
    poprostu to sie stalo to od nikogo nie dostanie odszkodowania. W
    rozumieniu prawa czlowiekiem jest sie od pierwszej fazy porodu.
    Nie rozumeim za bardzo o co ci chodzi