  • 1. Data: 2004-04-26 10:47:13
    Temat: niebieski kogut na pojeździe nieuprawnionym
    Od: "greg" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Co może grozić (realnie) za używanie niebieskiego koguta i sygn dźwiękowego
    modulowanego przez pojazd (kierowcę) nieuprawniony do tego?

  • 2. Data: 2004-04-26 11:30:33
    Temat: Re: niebieski kogut na pojeździe nieuprawnionym
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "greg" <g...@p...onet.pl> napisał:

    >Co może grozić (realnie) za używanie niebieskiego koguta i sygn dźwiękowego
    >modulowanego przez pojazd (kierowcę) nieuprawniony do tego?
    Kara aresztu do 14 dni albo grzywny oraz przepadek urządzeń (nawet
    jeżeli nie stanowia własność sprawcy).

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-04-26 19:30:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    No i w praktyce, to jeszcze nawet ostrzelanie przez jakiś patrol, jeśli
    gość będzie się zachowywał nerwowo. Może zostać wzięty na przykład za
    samochód mafii napadającej na TIR-y. Wiele zależy oczywiście od
    okoliczności użycia tych sygnałów. W dobie paniki antyterrorystycznej, to
    takie zabawy nie są roztropne.

  • 4. Data: 2004-04-27 06:25:54
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > samochód mafii napadającej na TIR-y. Wiele zależy oczywiście od
    > okoliczności użycia tych sygnałów. W dobie paniki antyterrorystycznej, to

    No właśnie ... ten kogut to był zakupiony tak dla jaj. Zabawa niezła, ale
    konsekwencje też mogą nyć niezłe z tego co przeczytałem

  • 5. Data: 2004-04-27 10:24:40
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No i w praktyce, to jeszcze nawet ostrzelanie przez jakiś patrol, jeśli
    To napisał Robert ? Niewierzę ! Strzelają za posiadanie 'koguta' ?

    Artur Golański

  • 6. Data: 2004-04-27 19:49:00
    Temat: Re: niebieski kogut na poje?dzie nieuprawnionym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To napisał Robert ? Niewierzę ! Strzelają za posiadanie 'koguta' ?

    Za samo posiadanie nie. Napisałem, ze w zależności od okoliczności.
    Spróbuj pojawić się z takim kogutem w okolicy jakiejś kolumny wiozącej
    bardzo ważnego człowieka, a przekonasz się. A takie kolumny nie są
    wcześniej zapowiadane, więc może to być czysty przypadek.

  • 7. Data: 2004-04-28 07:41:08
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Napisałem, ze w zależności od okoliczności.
    Ta 'okoliczność' ma nikły związek z zadanym pytaniem i samym
    posiadaniem czy używaniem. Oczywiście samo posiadanie/używanie jest
    podstawą do sprawdzenia czy jest to pojazd uprawniony. Dopiero
    niepoddanie się kontroli może rodzić dalsze działanie. Mogą użyć broni
    dopiero, gdy conajmniej pojazd nie zatrzyma się do kontroli, a do tego
    nie potrzeba posiadać 'koguta'.

    >Spróbuj pojawić się z takim kogutem w okolicy jakiejś kolumny wiozącej
    >bardzo ważnego człowieka, a przekonasz się.
    Ja nie próbuję ;-) I nie sądzę, aby ktokolwiek rozumny sam się pchał w
    ręce Policji.

    P.S Masz żle ustawiony czytnik-generujesz trzeci nowy post.

    Artur Golański