  • 1. Data: 2004-04-26 10:20:39
    Temat: uzycie karty - jakies przestepstwo?
    Od: "peen" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jezeli ktos uzywa bez pozwolenia danych z mojej karty kredytowej (samych
    danych, karte ja mam), na przyklad robiac zakupy w internecie (lub w inny
    sposob zabierajac stamtad srodki) to jakie przestewpstwo popelnia?

    dzieki
    PN

  • 2. Data: 2004-04-26 14:51:38
    Temat: Re: uzycie karty - jakies przestepstwo?
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    peen wrote:
> [...]
    > (samych danych, karte ja mam), na przyklad robiac zakupy w internecie
    > (lub w inny sposob zabierajac stamtad srodki) to jakie przestewpstwo

    Kradzież

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-26 19:45:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

    > Kradzież

    Ja bym raczej stawiał zarzut z oszustwa. Na szkodę sprzedawcy, jeśli
    właściciel karty się zorientował i zablokował płatność lub na szkodę
    właściciela karty, gdy się nie zorientował.

  • 4. Data: 2004-04-26 21:54:45
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > właściciel karty się zorientował i zablokował płatność lub na szkodę
    > właściciela karty, gdy się nie zorientował.

    Racja, nie doczytałem. Tu nie skradzino karty tylko jej numer. Oszustwo
    chyba będzie najlepsze.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-27 05:06:48
    Temat: Re: uzycie karty - jakies przestepstwo? [OT]
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Oszustwo chyba będzie najlepsze.

    To zdanie bez kontekstu wygląda wprost cudnie :-)

    chester

  • 6. Data: 2004-04-30 09:00:10
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "peen" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli ktos uzywa bez pozwolenia danych z mojej karty kredytowej (samych
    > danych, karte ja mam), na przyklad robiac zakupy w internecie (lub w inny
    > sposob zabierajac stamtad srodki) to jakie przestewpstwo popelnia?

    Przetwarza Twoje dane osobowe, bez Twojej zgody.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-04-30 09:02:26
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To zdanie bez kontekstu wygląda wprost cudnie :-)

    Trzymajac sie tej konwencji: fajnie wyglada
    rozmowa z agentem ubezpieczeniowym nt ile
    kosztuje ubezpieczenie od kradziezy, od pozaru itp

    Pytania w stylu: ile kosztuje kradziez? 50 zl.
    To kradziez moze byc ...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 8. Data: 2004-05-07 11:06:16
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Przetwarza Twoje dane osobowe, bez Twojej zgody.

    Osobiście mam wątpliwości czy posługiwanie się numerem karty
    kredytowej to jest przetwarzanie danych osobowych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info