  • 31. Data: 2006-09-24 16:57:33
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur B. wrote:

    > W prawie wlasnie to jest porabane ...
    > biednego studenta ktory sobie dal w palnik i powolutku (albo nie) "lecial"
    > na rowerze beda traktowac jak potencjalnego zabojce drogowego.

    To nie chodzi o to jak go traktować czy nie.
    To jest metoda zerojedynkowa.
    Pijesz nie jeździsz i nie latasz.

    > A ktos dal tu przyklad, ze jechal gosc po pijaku osobowka to mu tylko na
    > osobkowe zabrali, a na TIR'a nie.. i gdzie tu jest #%$# logika ???

    A od tego to się już powienien prokurator odwołać.

  • 32. Data: 2006-09-24 16:59:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    bizon <k...@p...wp.pl> napisali:

    > P.S. Wszystko idzie zniesc, ale najbardziej szkoda prawa jazdy. Codziennie
    > jezdze samochodem i ciezko bedzie z niego zrezygnowac :(

    To nie oddawaj prawka. Powiedz, ze zgubiles.
    Mniejsza szansa, ze cie dupan przyrutynowej kontroli.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 33. Data: 2006-09-24 17:00:11
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > To nie oddawaj prawka. Powiedz, ze zgubiles.
    > Mniejsza szansa, ze cie dupan przyrutynowej kontroli.

    Bardzo madra rada.

    A jak go dupna to zostanie zlapany na kolejnym przestepstwie i jest
    wielce pradopodobne ze dostanie nowy wyrok - tym razem juz bez zawiasow.

    Jacek

  • 34. Data: 2006-09-24 17:02:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisali:
    > uzasadnienie jest takir, ?e i jazda samochodem i jazda rowerem to
    > stwarzanie zagro?enia w ruchu l?dowym, bez rozró?nienia na rodzaj pojazdu.

    To wlasnie dosc przykra sprawa, ze sad nie odroznia samochodu od roweru.
    Roczny dzieciak odroznia, a sad d nie. Ale jak rosnie wyrkrywalnosc
    przestepstw...

  • 35. Data: 2006-09-24 17:05:53
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ef6ddv$4na$3@inews.gazeta.pl...

    > A od tego to się już powienien prokurator odwołać.

    Jeśli to była prawda... Bo tu już różne historie czytałam ;)

    pozdr

    Monika

  • 36. Data: 2006-09-24 17:20:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisali:

    > A jak go dupna to zostanie zlapany na kolejnym przestepstwie i jest
    > wielce pradopodobne ze dostanie nowy wyrok - tym razem juz bez zawiasow.

    Jak zlapia po pijaku, to tak.
    A jak bedzie trzezwy i wszystko z papierami i autem w porzadku, to marne
    szanse, zeby cos wyszlo.
    To ze proceder odbierania uprawnien za jazde po kilku piwkach rowerem jest
    kretynski, nie oznacza, ze trzeba z siebie robic kretyna.
    Co mozna z tym zrobic - albo inicjatywa ustawodawcza, albo obywatelskie
    nieposluszenstwo.

  • 37. Data: 2006-09-24 17:43:58
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdeb2.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > To wlasnie dosc przykra sprawa, ze sad nie odroznia samochodu od roweru.
    > Roczny dzieciak odroznia, a sad d nie. Ale jak rosnie wyrkrywalnosc
    > przestepstw...

    Ty to umiesz mnie rozbawić :D

    Kilka miesięcy temu widziałam, jak na dwupasmówce szybkiego ruchu, pod prąd
    i zygzakiem jechał facet "po kilku piwkach". Nie wiem tylko dlaczego
    kierowcy się tak wkurzali i panikowali, skoro on jechał tylko rowerem.
    Najwyraźniej nie potrafili odróżnic samochodu od roweru, choć potrafi to
    dziecko...

    Monika

  • 38. Data: 2006-09-24 17:44:30
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdfd6.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > Co mozna z tym zrobic - albo inicjatywa ustawodawcza, albo obywatelskie
    > nieposluszenstwo.

    On już zrobił "obywatelskie nieposłuszeństwo" - jechał po pijaku na
    rowerze - jak widać na załączonym obrazku, jest to skceptowane przez
    społeczeństwo :D

    Jak, Jacuś, sprawdziłeś sobie te statystyki? ;)

    pozdr

    Monika

  • 39. Data: 2006-09-24 18:14:23
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    Użytkownik "bizon" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > I z jaka grzywna trzeba sie liczyc? Jestem studentem i zadnych dochodow
    > nie mam

    Sprzedasz rower. I tak 2 lata nie bedziesz z niego korzystal

    Angie

  • 40. Data: 2006-09-24 18:28:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Jak, Jacuś, sprawdziłeś sobie te statystyki? ;)

    Tak, sprawdzilem.
    Poczatkujecy w przeliczeniu na przejezdzane kilometry powoduja najwiecej
    wypadkow.