  • 1. Data: 2006-01-09 22:37:44
    Temat: [1/2OT] ubezpieczenie laptopa - gdzie?
    Od: Gonzo <W...@o...pl>

    Witam!

    W jakiej firme można ubezpieczyć laptopa - ale zależy mi żeby laptop był
    ubezpieczony cały czas a nie tylko u mnie w domu (tak mi zaproponowano w
    PZU) - często sie z nim przemieszczam i umieszczenie wyszystkich miejsc
    jego przebywania w umowie nie jest możliwe. Czy któraś z firm
    ubezpieczeniowych ubezpieczy laptopa na takich zasadach jak np. aparat
    cyfrowy czyli jako urządzenie przenośne a nie jak komputr stacjonarny.
    Ubezpieczenie musi być na osobę prywatną (nie posiadam firmy).

    --
    Pozdr.
    Gonzo

  • 2. Data: 2006-01-09 22:43:40
    Temat: Re: [1/2OT] ubezpieczenie laptopa - gdzie?
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Gonzo napisał(a):
> [...]
    > cyfrowy czyli jako urządzenie przenośne a nie jak komputr stacjonarny.
    > Ubezpieczenie musi być na osobę prywatną (nie posiadam firmy).

    z tego co wiem to nie można

    sg

  • 3. Data: 2006-01-09 22:49:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Gonzo napisał(a):
    > Ubezpieczenie musi być na osobę prywatną (nie posiadam firmy).

    Allianz ubezpiecza jesli kupiles laptopa firmy MaxData.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl