  • 71. Data: 2011-05-27 07:30:39
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > Ustalą z którego konkretnie kompa pisano i czy to nie jest przypadkiem
    > Twój.

    W jaki sposób ?

    > To nie jest trudne.

    To właśnie jest trudne

    > I jeśli to nie Twój to możesz mieć trochę szczęścia.

    Boćki dziecko przyniosą ?

    > Ale ... po co ktoś ma się włamywać, żeby pocisnąć jakiemuś politykowi,
    > prościej skorzystać z publicznego wifi lub karty prepaid za 5pln.

    Po to by znaleźć kozła ofiarnego zamiast prawdziwego winnego.

  • 72. Data: 2011-05-27 07:34:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > A co jest trudnego w identyfikacji komputera po logach od providera, w
    > których będzie widać jakie MAC-adresy łączyły się z netem o danej godzinie
    > przez źle zabezpieczony router? Myślisz, że skąd policja i w jaki sposób
    > zdobywa informacje o userach? Provider prawdę Ci powie.

    Co to ma do konkretnego komputera ? Cudzego MAC'u nie można sobie wpisać ?

  • 73. Data: 2011-05-27 07:35:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl>

    > Najpierw instaluje (za Twoją zgodą) program, który może informacje o
    > systemie
    > zbierać. Tam samo z siebie, to się nic nie dzieje.

    Aha: przypomniało mi się, że informacje o systemie (w panelu sterowania)
    mam wyłączone.

    ... i jeszcze obie półkule :-)

  • 74. Data: 2011-05-27 07:39:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > Odbiegając dalej od tematu można sobie wszystko zmienić, nawet kompa, ale
    > nie o to tutaj przecież chodzi. Logi są nie tylko u Ciebie. O tym
    > napisałem post wyżej.

    Twoj głupoty też są po całym świeci rozsyłane.

  • 75. Data: 2011-05-27 07:50:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Ale pytanie brzmiało kto a nie z czego. ;)

    Tego tym bardziej wiedzieć nie będą

  • 76. Data: 2011-05-27 08:45:40
    Temat: Re: [OT] Radosław Sikorski pozywa...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    666 napisał(a) :

    (ciach brednie)

    I jak widać, drodzy grupowicze, na przykładzie tego użytkownika,
    który występuje na tej grupie zwykle pod nickiem "ąćęłń", lub
    podobnymi, znajomość podstaw konfiguracji maila przez tego
    "chakiera" jest nikła. Wystarczy że wiemy, że wysyła dane z sieci
    Net-Serwis z Warszawy. Resztę ustali prokurator :-)

    Tacy ujadające na wszystko kundelki zwykle mają zerowe pojęcie o
    komputerach, czego przykład właśnie dotyczył.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 77. Data: 2011-05-27 09:33:44
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-26 23:46, Użytkownik animka napisał:

    > Nie można sfałszować. Internet "idzie" po takim MAC-u jaki mają u siebie
    > zarejestrowany.

    Można, dziecinnie łatwo, i nie sugeruj się tym że Ty nie potrafisz.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2011-05-27 10:57:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    qwerty wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Tak, każdy powinien czytać logi routera.

    Ano, regularnie je sobie drukuję i czytam do poduszki.
    Fascynująca lektura ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 79. Data: 2011-05-27 11:00:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > mityczne Mac adresy. Problem w tym, że zmienić je w większości
    > przypadków jest bardzo prosto.. Ba - sam mam jeden komputer, którego
    > jedna partia (kilkaset sztuk) ma kartę sieciową wbudowaną z takim
    > samym mac-adresem (taki błąd projektowy).

    Nie błąd projektowy, tylko karty kupione od durnych chinoli, którym się
    nie chciało wystapić o przydział do IEEE.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 80. Data: 2011-05-27 11:06:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Massai pisze:

    > Nie błąd projektowy, tylko karty kupione od durnych chinoli, którym się
    > nie chciało wystapić o przydział do IEEE.

    Tu był błąd projektowy, seria płyt była dla betatesterów. Problem
    wyszedł przypadkiem, jak licencja jednego z systemów na tą płytę była
    przypisana do adresu mac karty wbudowanej...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl