  • 601. Data: 2020-10-18 13:54:35
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-16 o 19:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przyjelo sie tym zwrotem opisywac strach ... gdzie tu widzisz strach, i
    > ewentualnie w jakim sensie ?

    Kompulsywna chęć zatarcia faktu bycia ochrzczonym i reakcja agresją na
    fakt, że nie da się wymazać zaistniałych faktów.

    Fakt, nie byłem ministrantem.

    --
    Liwiusz

  • 602. Data: 2020-10-18 14:42:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 13:54, Liwiusz pisze:

    > Kompulsywna chęć zatarcia faktu bycia ochrzczonym i reakcja agresją na
    > fakt, że nie da się wymazać zaistniałych faktów.

    Tak właśnie było:P Pytanie o uznanie chrztu za niebyły wynika ze
    stanowiska katolików, że ochrzczony jest katolikiem na zawsze i tego też
    nie da się wymazać:P

    --
    Shrek

  • 603. Data: 2020-10-18 14:47:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 13:53, Liwiusz pisze:

    > Poproszę zatem o wykazanie nielogiczności.

    Poniżej dostałeś.

    > Bo powyższe nielogicznością nie jest - przecież nie oczekujemy tego, aby
    > kandydaci do małżeństwa byli świętymi.

    Ale ja tylko z ostrożności procesowej nie napiszę "że mam w dupie, kogo
    kurski dyma";)

    Nie na tym polega problem. Problemem jest, że kurski dymając swoją żonę
    popełnia cudzołóstwo - przyznasz, że w czasie takiego stosunku również
    logika jest dymana aż jęczy.
    --
    Shrek

  • 604. Data: 2020-10-18 14:50:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 13:52, Liwiusz pisze:

    > No więc był to seks pozamałżeński. Co dalej chcesz przez to przekazać?

    Dalej to chcę pokazać że głupio wyszło - dymając żonę uprawia seks
    pozamałżenski - przypomnę - tematem naszej dyskusji jest logika a raczej
    jej brak:P Rozumiesz już co chcę przekazać, czy napisać jeszcze raz -
    święty antoni widzi, że ktoś tu robi kurwę z logiki;)

    --
    Shrek

  • 605. Data: 2020-10-18 16:16:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A teraz nam wytłumacz, dlaczego podczas największej walki PRL z Kościołem nie było
    pomówień o pedofilię?
    Przecież to byłoby najłatwiejsze dla UB.
    Trybuna Ludu i Żołnierz Wolności miałyby tematy na czołówki.
    A nie miały.

    -----
    > Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy dochodziło do
    masowych molestowań dzieci

  • 606. Data: 2020-10-18 16:25:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego uważasz, ze pedofil jakiś-tam skrzywdził tylko jedno dziecko, a nie
    dziesiątki lub setki?
    Był tylko raz po chłopaczka na dworcu / w klubie?
    Nie skrzywdził, bo zapłacił?

    -----

  • 607. Data: 2020-10-18 16:28:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raczej twoja.
    Zapowiedziałeś tu, że chciałbyś swoje dzieci oddać na wychowanie parze gejowskiej.

    -----

  • 608. Data: 2020-10-18 16:29:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spoko, to przecież jej geny, więc nieuniknione.
    BTW geny po tobie?

    -----

  • 609. Data: 2020-10-18 16:31:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytaj nie nas mężczyzn, lecz matki.
    Szczególnie spytaj matkę tej Samanty.
    Nas pytaj czy chcielibyśmy, aby nasi 15-letni synowie przelecieli jakiegoś fajnego
    MILF-a z pierwszych stron gazet.

    -----
    > Czy byłbyś zadowolony gdyby twoja córka zaczęła w tym wieku miewać stosunki z
    dorosłymi mężczyznami?

  • 610. Data: 2020-10-18 16:47:11
    Od: Kviat

    W dniu 18.10.2020 o 13:54, Liwiusz pisze:

    > Kompulsywna chęć zatarcia faktu bycia ochrzczonym i reakcja agresją na
    > fakt, że nie da się wymazać zaistniałych faktów.

    Głupoty straszne piszesz. Nikt normalny nie neguje faktu, że ktoś kiedyś
    w dzieciństwie polał go wodą.
    Ja twierdzę, że nie zostałem ochrzczony, tylko polany wodą. To nie moja
    wina, że jakiś facet przebrany w sukienkę wymyślił sobie, że mnie
    chrzci. Coś takiego jak chrzest, to jest wymysł sukienkowego, a nie fakt
    - faktem jest polanie wodą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr