  • 71. Data: 2023-05-18 20:32:41
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To niewysłanie paczki jest powodem tego, że uznajemy zachowanie sprawcy
    > za oszustwo?

    Za przesłankę nie rób z siebie głupka.

    > Czy znasz przepis "Kto nie wysyła paczki ...".

    A znasz taki "kto zostawia denata w studni..."? A jednak jakbyście
    jakiegoś w studni znaleźli to chyba nie umorzycie tak od ręki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2023-05-18 22:54:13
    Temat: Re: RCB alert
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kviat p...li jak zwykle odwrotnie, niż ja pisze - dla
    > zasady,

    Nie moja wina, że z zasady bredzisz jak tylko coś próbujesz pisać na grupie.

    > choćby to było największa bzdurą.

    Jak z AED?
    Czy jak z tymi komunikatami z serwera HTTP?
    Czy może z tym, że na policję przychodzi się z dowodami, bo policja nie
    jest od zbierania dowodów?
    Czy może z tym, że policja nie jest od rozstrzygania, czy coś jest
    zgodne z prawem, czy nie jest?
    A może wtedy, gdy broniłeś kacapskich morderców strzelających do rowerzysty?

    Że wymienię tylko te co bardziej kretyńskie... tego jest tyle, że nawet
    nie chce mi się ustawiać tego w kolejności chronologicznej.

    Nie wiem czy w policji robią mam jakieś coroczne testy na zdrowie
    psychiczne, ale jeżeli je przechodzisz, to kolejny argument za tym, że
    ta formacja nadaje się tylko do zaorania.
    A jeżeli takich testów nie macie (to by sporo tłumaczyło), to koniecznie
    trzeba w nowej formacji, po zweryfikowaniu takich jak ty, je wprowadzić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 73. Data: 2023-05-18 23:18:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Taż od samego początku piszę, że właśnie muszą być te dodatkowe
    > przesłanki. Czasem nie zgadzają się dane osobowe sprzedawcy, bo część
    > ludzi wskazuje adres pobytu, a nie zameldowania.

    I od tego jesteście żeby to sprawdzić. Dlatego dostaliście od obywateli
    dodatkowe uprawnienia, których obywatel nie ma.

    > Czasem może to właśnie
    > być wielość pokrzywdzonych,

    Czyli nadal się upierasz, że jednego można oszukać bezkarnie?

    A potem się dziwisz, że wytykam twoje brednie :):)

    > ale tu już pasowałoby rzucić okiem na
    > dłuższą historię. Bo jeśli ktoś wiele lat handlował i nie było skarg i
    > nagle nie wysłał kilkudziesięciu nawet przesyłek, to nadal trudno uznać
    > go za oszusta.

    I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?
    Obywatel ma to wam przynieść na tacy? To po chuj mu taka instytucja jak
    policja?

    > Natomiast sam fakt, ze pokrzywdzony zapłacił i nie dostał towaru,

    Jest dobrą przesłanką. Czego jeszcze brakuje?
    I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?

    > albo dostał innego koloru, rozmiaru nie jest oszustwem.

    Ale rozumiesz, że nie o tym jest dyskusja?
    Czy może celowo znowu próbujesz rozmydlić temat, bo już zdałeś sobie
    sprawę, że znowu bredzisz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 74. Data: 2023-05-18 23:52:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Też nie wiem i nie rozumiem, czemu ta kwestia jest przedmiotem Twojej
    > troski.

    A czemu przedmiotem twojej troski jest nielegalne przekroczenie granicy?
    Albo szpiegostwo?
    Może się dziecku urwał?

    > Jak ktoś jest psychiczny, to może i taki pomysł mu przyjść do głowy.

    Ty nie zauważasz sarkazmu nawet gdy cię kopie w dupę :)

    > Bo przemycać wolno,

    Kolejne do listy...
    Ty chyba to lubisz :)

    > tylko należy zapłacić od tego cło i podatki i będzie
    > OK! To się import nazywa.

    Dlatego właśnie jedno nazywamy przemytem, a drugie importem :):)

    Twierdzisz, że jak zapłacę cło i podatki, to wolno mi przemycać
    np.narkotyki?

    > Znasz stawkę celną na świeże powietrze?

    Jak bardzo trzeba być tępym, żeby nie zrozumieć tak oczywistego żartu?
    Oczywiście, że nie chodziło o przemyt powietrza. W balonie.

    Jeszcze raz powtórzę: cały czas mam podejrzenia (i nadzieję... taki
    stary, a taki naiwny :)), że nie jesteś tym, za kogo się podajesz. Może
    zbieżność nazwiska i dlatego postanowiłeś podszyć się pod prawdziwego
    oficera policji.
    To jest tak bardzo dziwne, że człowiek z tak niskim poziomem
    inteligencji pracuje w policji jako oficer i to do tego jako spec od
    cyberbezpieczeństwa, że normalnemu człowiekowi aż trudno w to uwierzyć.

    Ta wiem, w tym kraju dzieją się takie rzeczy, które nawet filozofom się
    nie śniły, więc nie powinienem być zdziwiony :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2023-05-19 00:37:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 20:32, Shrek pisze:

    > A znasz taki "kto zostawia denata w studni..."? A jednak jakbyście
    > jakiegoś w studni znaleźli to chyba nie umorzycie tak od ręki?

    Bo denata nie wolno nigdzie zostawiać. A związek oszustwa z wysłaniem
    lub nie paczki jest dość luźny, by nie napisać wprost, że żaden.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-05-19 00:43:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 23:18, Kviat pisze:

    > I od tego jesteście żeby to sprawdzić. Dlatego dostaliście od obywateli
    > dodatkowe uprawnienia, których obywatel nie ma.

    Tylko trzeba mieć pomysł, co i dlaczego sprawdzać.

    > Czyli nadal się upierasz, że jednego można oszukać bezkarnie?

    Nigdy tak nie twierdziłem.

    > A potem się dziwisz, że wytykam twoje brednie :):)

    Ty po prostu uwypuklasz swoje ubytki umysłowe, a nie moje brednie.
    Najpierw coś sobie tam wymyślasz, a potem ofiarnie z wytworem swojej
    wyobraźni walczysz.

    > I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?
    > Obywatel ma to wam przynieść na tacy? To po chuj mu taka instytucja jak
    > policja?

    Toteż napisałem już dawno, że właśnie z tego powodu, ze obywatel tego
    nie przyniesie zawiadomienia od adminów portali są lepsze. Toś z tego
    wywiódł, że mają lepszych prawników.

    > Jest dobrą przesłanką. Czego jeszcze brakuje?
    > I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?
    > Ale rozumiesz, że nie o tym jest dyskusja?

    Ja o tym dyskutuję. A to, ze Ty usilnie próbujesz dyskutować o wytworze
    Twojego umysłu, to już Twój problem i nie mieszaj mnie do tego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-05-19 00:50:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 23:52, Kviat pisze:

    > A czemu przedmiotem twojej troski jest nielegalne przekroczenie
    > granicy? Albo szpiegostwo? Może się dziecku urwał?

    Ale nawet,m jak się urwał, to o ile szpiegował, albo nielegalnie
    przekraczał granicę, to fakt, ze wcześniej dziecku się zerwał nic do
    sprawy nie wnosi.

    > Ty nie zauważasz sarkazmu nawet gdy cię kopie w dupę :)

    Przeważnie brednie piszesz, to trochę trudno mi wyłowić, kiedy trochę
    mniejsze, albo celowo.

    > Kolejne do listy... Ty chyba to lubisz :)
    > Dlatego właśnie jedno nazywamy przemytem, a drugie importem :):)

    Czyli, jak importujemy coś, ale nie płacimy podatku, to nie jest przemyt?

    > Twierdzisz, że jak zapłacę cło i podatki, to wolno mi przemycać
    > np.narkotyki?

    O widzisz! CZasem wolno. Sprowadzamy leki z za granicy.

    > Jak bardzo trzeba być tępym, żeby nie zrozumieć tak oczywistego
    > żartu? Oczywiście, że nie chodziło o przemyt powietrza. W balonie.

    To może pisz, kiedy jak piszesz, to nie chodzi Ci o to, co piszesz,
    tylko że chodzi Ci o coś innego, tylko sobie tak bredzisz.

> [...]
    > tak niskim poziomem inteligencji pracuje w policji jako oficer i to
    > do tego jako spec od cyberbezpieczeństwa, że normalnemu człowiekowi

    Jeśli piszesz o sobie, jako "normalnej osobie", to przyznam, że zaczynam
    w tym dostrzegać sarkazm.

  • 78. Data: 2023-05-19 00:51:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiem i w tym rzecz. Ludziom przychodzą różne dziwne rzeczy do łba i
    > trudno z tego powodu wszczynać postępowanie.

    No to skoro nie wiesz, to skąd wiesz, że nie należy wszczynać postępowania?
    Skąd wiesz, że to akurat w tym przypadku komuś dziwne rzeczy do łba
    przyszły? Czytasz w myślach?

    > Może.

    A, to w porządku.
    Czyli oszustwa nie było nie dlatego, że nie było oszustwa, tylko
    dlatego, że nie wszczęto postępowania?
    To logiczne.

    > To sprecyzuj, o co pytasz. nie jestem jasnowidzem.

    Ja cały czas o to samo :)
    (To nie ja pytałem o przepis :):))

    Policjant, po tylu postach i łopatologicznych wyjaśnieniach o co chodzi,
    nadal pyta o czym jest dyskusja... wyborne :):)
    Przygotowujesz się do jakiegoś występu kabaretowego, czy o co chodzi?

    Pytam, skąd u ciebie taki brak konsekwencji, że w jednym przypadku
    trzeba wszcząć postępowanie (bo może nielegalne przekroczenie granicy,
    bo może tamto, bo może sramto), a w innym przypadku nie wolno, bo na
    pewno zgłaszający kłamie i zapewne potencjalny sprawca nie jest
    oszustem, a tylko zaniemógł, a poza tym, to tylko jeden przypadek, więc
    to na pewno nie było oszustwo..?

    Dlaczego w jednym przypadku można założyć, że coś jest na rzeczy,
    przypisać numerek (najwyżej się zmieni jak się wyjaśni) i wszcząć
    postępowanie, a w tym drugim przypadku nie można założyć, że BYĆ MOŻE TO
    OSZUSTWO (A BYĆ MOŻE NIE) i ruszyć dupę żeby to sprawdzić?

    Dlaczego w jednym przypadku nie wymagasz dowodów od zgłaszającego, tylko
    sam wymyślasz możliwe złamanie prawa (np. nielegalne przekroczenie
    granicy) i uzasadnienie do wszczęcia postępowania (najwyżej się
    zmieni...), a w innym przypadku oczekujesz, że obywatel przyniesie ci
    dowody na tacy i może wtedy łaskawie ruszysz dupę?

    Jeszcze za mało precyzyjnie?

    > Czyli argumenty merytoryczne się wyczerpały.

    Może to i lepiej, że nie wiesz :)
    Ale nie przejmuj się, to nie pierwsza rzecz której nie wiesz.

    > Jak jakiś idiota przyjdzie

    Skąd wiesz, że to idiota?
    Bo nie miał krawata?

    > i powie, ze Kowalski morduje, to wszyscy mają
    > wszystko rzucić i dotąd pracować, jak ne znajdą dowodu na to, ze
    > zamordował.

    Albo aż nie znajdą dowodu, że nie morduje.
    Albo aż znajdą dowód, że zgłaszający idiota faktycznie konfabulował, bo
    nawet idiota może trafić na mordercę i wpaść na to, żeby to zgłosić na
    policję.
    I waszym zasranym obowiązkiem jest to sprawdzić.

    > Bo Kviat płaci podatki.

    Tak. Dokładnie tak.
    Macie ruszyć dupę.
    Nawet wtedy, gdy to zgłosi osoba upośledzona, czy chora psychicznie,
    czy z widocznym zespołem Downa, czy na wózku inwalidzkim, czy śmierdzący
    bezdomny, albo leśna tirówka nieznająca języka polskiego. Albo nawet jak
    ktoś miał katar i w gorączce coś widział za oknem.
    Dokładnie za to wam obywatele płacą pensję.
    Macie rzucić wszystko (a w pierwszej kolejności pilnowanie pomników) i
    dotąd pracować, aż sprawa zostanie wyjaśniona.

    Twierdzisz, że jak ktoś do was przyjdzie i zgłasza morderstwo, to z góry
    zakładacie, że to idiota i macie to w dupie? Serio?

    Mam nadzieję, że gdy władza się zmieni, to zrobią z wami porządek, a
    szczególnie z takimi jak ty.
    Ci, którzy się do tego zobowiążą mają mój głos w najbliższych wyborach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 79. Data: 2023-05-19 01:09:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiem i dlatego nie wszczynam,

    Czyli nigdy nie wszczynasz?

    Od kiedy policja nie przyjmuje zgłoszeń o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa? Od kiedy taka zmiana?
    Teraz przyjmujecie tylko zgłoszenia z udowodnionymi przestępstwami?

    > dokąd nie będę wiedział czegoś pewnego
    > wskazującego na popełnienie przestępstwa.

    Ale jak chcesz dowiedzieć się czegoś pewnego bez wszczęcia postępowania
    po zgłoszeniu podejrzenia?
    Czyli teraz u was obowiązuje paragraf 22?

    > Ale ja nie mam wiedzieć, czy przestępstwa "nie popełniono", tylko
    > wiedzieć, ze go "popełniono".

    Ale jak dupy nie ruszysz, to się nie dowiesz. Ani czy go nie popełniono,
    ani czy go popełniono. Dlatego nazywamy to zgłoszeniem _podejrzenia_
    popełnienia.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Póki co w Polsce ścigamy sprawców
    > popełnienia przestępstw, a nie osoby, które przestępstw nie popełniły.
    > No przynajmniej tak powinno być teoretycznie.

    Czyli nie można do was zgłaszać _podejrzenia_ popełnienia przestępstwa?
    To gdzie to należy zgłaszać?

    > Ja mam doskonałą zabawę, jak Cię czytam.

    Właśnie widzę :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 80. Data: 2023-05-19 01:30:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tylko trzeba mieć pomysł, co i dlaczego sprawdzać.

    Jeżeli policjant nie ma pomysłu co robić, to może niech się zajmie
    sortowaniem cebuli w fabryce cebuli?
    Czyli pieniądze obywatela na szkolenie policji, to pieniądze wyrzucone w
    błoto?

    > Nigdy tak nie twierdziłem.

    LOL

    > Toteż napisałem już dawno, że właśnie z tego powodu, ze obywatel tego
    > nie przyniesie zawiadomienia od adminów portali są lepsze.

    Bredzisz :)
    To, że nie ma zawiadomienia od adminów, wcale nie oznacza, że obywatel
    nie padł ofiarą oszustwa i że jego zgłoszenie jest gorsze.

    To, że ty je uważasz za mniej wiarygodne, to jest tylko twoja prywatna
    opinia. Twoim zasranym obowiązkiem jest to sprawdzić. Czy ci się to
    podoba, czy nie. To twoja praca i za to ci obywatele płacą pensję.

    > Ja o tym dyskutuję.

    Kłamiesz. Albo nie ogarniasz. I nie wiem co gorsze...

    Dyskusja od samego początku jest o zgłoszeniu podejrzenia oszustwa, a
    nie o zgłoszeniu, że towar przyszedł w innym kolorze, czy rozmiarze.

    > A to, ze Ty usilnie próbujesz dyskutować o wytworze
    > Twojego umysłu, to już Twój problem i nie mieszaj mnie do tego.

    Wymyśliłeś to sobie, bo się zorientowałeś, że znowu bredzisz.
    Nie pierwszy raz zresztą, zamiast się przyznać do błędu jak facet z
    jajami, to brniesz. Jak zwykle.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr