  • 31. Data: 2023-05-17 15:02:28
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 13:25, Kviat pisze:

    > A na oszustwo nie ma?

    Ależ oczywiście, ze jhest6 i to również kilka. Tyle, że nienależyte
    wywiązanie się z umowy, albo nie wywiązanie się z umowy, to nie jest to
    samo, co oszustwo.

    > To dlaczego tak się nie da w przypadku zgłoszenia podejrzenia o oszustwo?
    > Może faktycznie sprzedawca zaniemógł, ale to ostatecznie wyjdzie, jak
    > się tak okaże...

    Bo to bardzo często nie jest oszustwo, tylko niewywiązanie się z umowy.
    Za niewywiązanie się, z umowy możesz domagać się odszkodowania na drodze
    cywilnej.

    czego jeszcze
    brakuje?

    Dowodu na zamiar sprawcy. Ktoś tak niezbyt mądrze to w ustawie wpisał.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A ja ograniczenia masła, bo już tyle razy to pisałem, ze powoli tracę
    nadzieję, ze Ty w ogóle to czytasz.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-05-17 15:07:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czy to instrukcja dla kulsonerii, żeby uspokajać wyborców pisu?
    > Bo my jednak wiemy, że balon na radarze widać o wiele lepiej niż pocisk rakietowy.

    Skoro tak twierdzisz. Ale wydaje mi się, że błądzisz, bo czasza wykonana
    z niemetalizowanego materiału w ogóle chyba nie odbija radaru i
    obserwujesz tylko kosz, który nie jest wielki.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2023-05-17 16:17:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Czy to instrukcja dla kulsonerii, żeby uspokajać wyborców pisu?
    > Bo my jednak wiemy, że balon na radarze widać o wiele lepiej niż
    > pocisk rakietowy.

    Jak duży balon? (udźwig ładunku użytecznego)

    IMHO Do szpiegowania swobodnie wystarczy udźwig kilka kilo a na nieco
    upartego _znacznie_ mniej. Radar _naziemny_ nie ma dużego zasięgu na
    (bardzo) nisko lecące pociski.

    Zresztą jeśli ten balonik było dobrze widać na radarze to raczej nie był
    szpiegowski, no chyba że służył za płachtę na byka.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2023-05-17 19:16:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dowodu na zamiar sprawcy. Ktoś tak niezbyt mądrze to w ustawie wpisał.

    Dowody to się w postępowaniu zbiera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-05-17 20:09:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 19:16, Shrek pisze:

    > Dowody to się w postępowaniu zbiera.

    Kolejny raz wałkujesz bzdurę, którą sam wymyślasz. Ale żeby je zacząć
    zbierać, to trzeba mieć choć cień przypuszczenia, ze do jakiegokolwiek
    przestępstwa doszło.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 36. Data: 2023-05-17 20:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kolejny raz wałkujesz bzdurę, którą sam wymyślasz. Ale żeby je zacząć
    > zbierać, to trzeba mieć choć cień przypuszczenia, ze do jakiegokolwiek
    > przestępstwa doszło.

    Zapłacone, towar nie doszedł - jest przypuszczenie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-05-17 21:21:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 20:26, Shrek pisze:
    > Zapłacone, towar nie doszedł - jest przypuszczenie?
    Jest przypuszczenie, ze nie doszedł, czyli że nie wywiązano się z umowy.
    Należy Ci się odszkodowanie. Co to ma wspólnego z oszustwem?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 38. Data: 2023-05-17 21:22:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ależ oczywiście, ze jhest6 i to również kilka. Tyle, że nienależyte
    > wywiązanie się z umowy, albo nie wywiązanie się z umowy, to nie jest to
    > samo, co oszustwo.

    Dziecko drogie, skąd wiesz, że to nienależyte wywiązanie się z umowy?
    A może jednak oszustwo?

    > Bo to bardzo często nie jest oszustwo, tylko niewywiązanie się z umowy.

    A balonik, to częściej urywa się dzieciom, a nie służy do przemytu.

    Dlaczego w przypadku balonika można założyć, że służy do przemytu, a w
    przypadku zgłoszenia podejrzenia oszustwa trzeba zakładać, że to zwykłe
    niewywiązanie się z umowy?

    > Za niewywiązanie się, z umowy możesz domagać się odszkodowania na drodze
    > cywilnej.

    A za znaleziony balonik możesz domagać się znaleźnego.
    Po chuj władzy dupę zawracać? Niech się domaga w cywilnym.

    > brakuje?
    >
    > Dowodu na zamiar sprawcy. Ktoś tak niezbyt mądrze to w ustawie wpisał.

    Acha... ale za to mądrze napisał, że w przypadku balonika dowód nie jest
    potrzebny, bo tylko "można podejrzewać, że służył do przemytu"?
    Czy jednak w przypadku balonika masz dowód na zamiar sprawcy?

    > A ja ograniczenia masła, bo już tyle razy to pisałem, ze powoli tracę
    > nadzieję, ze Ty w ogóle to czytasz.

    Na twoje nieszczęście czytam.
    I po tylu głupotach które tutaj wyprodukowałeś (i nie tylko tutaj), to
    ty raczej powinieneś mieć nadzieję, że któregoś razu nie przeczytam i
    uda ci się jedną z tych bredni przemycić niezauważenie.
    Może spróbuj balonem? :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2023-05-17 21:27:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kolejny raz wałkujesz bzdurę, którą sam wymyślasz. Ale żeby je zacząć
    > zbierać, to trzeba mieć choć cień przypuszczenia, ze do jakiegokolwiek
    > przestępstwa doszło.

    W przypadku balonika to skąd bierze się ten cień?
    Może się dziecku urwał? A ty od razu z grubej rury, że można
    podejrzewać, że służył do przemytu...
    Dlaczego akurat w przypadku zgłoszenia podejrzenia oszustwa takiego
    cienia nie potrafisz znaleźć, a z balonikiem problemu nie masz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2023-05-17 21:30:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jest przypuszczenie, ze nie doszedł,

    LOL
    Jakie przypuszczenie?
    Przecież nie doszedł.

    > czyli że nie wywiązano się z umowy.
    > Należy Ci się odszkodowanie. Co to ma wspólnego z oszustwem?

    Gdzieś spadł balonik, czyli jest przypuszczenie, że się dziecku urwał.
    Co to ma wspólnego z przemytem? Albo ze szpiegowaniem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr