  • 1. Data: 2009-05-23 06:02:30
    Temat: Pytanie o rękojmię - chyba
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Na wstępie to muszę przeprosić, że nie potrafię poprawnie sformułować
    pytania, ale może chociaż opiszę je:
    Klient - prowadzący działalność gospodarczą - kupuje w autoryzowanym
    serwisie częsć zamienną albo usługę naprawy swojego sprzętu (naprawa, przy
    okazji nowa część zamienna). Dostaje FV z wyszczególnionym czasem pracy i
    wymienianym podzespołem. I ta nowo założona część psuje się za pół roku. Po
    czym klient dowiaduje się, że nie ma gwarancji na część. I nawet nie miał! I
    się wpienia... Na mnie, bo ja jestem "buforem" jak Błękitna Linia w TP.
    I tu moje pytanie: jakie, względem KC, prawa mają nasi klienci? Oni pytają o
    gwarancję (wydaje mi się, że powinni pytać o rękojmię) na zakupiony towar,
    wykonane usługi, ja mam (polecenie z góry) odpowiadać, że gwarancji nie ma i
    to ich problem, że się nie dowiedzieli. Upraszczam, ale z tego co się
    zorientowałem klienci bardzo czę