  • 1. Data: 2009-05-22 20:33:33
    Temat: Podzial mieszkania a zwrot naleznosci za jego czesc
    Od: "DOWN SYSTEM" <d...@b...com>

    Witam

    Mam sadownie przyznana jakas czesc mieszkania. Ustalilismy z osoba ktora ma
    jego wiekszosc ze splaci moja czesc po sprzedazy. Sprzedaz ciagnie sie juz
    od XXXxxxxxxx... czasu, ja ta kwote chcial bym przeznaczyc na jakis cel
    ktory odkladam z roku na rok a osoba jak przypuszczam wyplacalna w momencie
    podzialu na obecna chwile wyplacalna juz nie jest. Za kazdym razem slysze
    "jak sie sprzeda" w co juz nawet w swojej naiwnosci przestalem wierzyc. Jak
    to ugryzc? W porywczosci (i glupocie chociaz moze nie do konca..)
    powiedzialem ze sadownie kaze naliczyc sobie odsetki. Dodam ze w/w osoba
    zalega mi rowniez z oddaniem pieniazkow z innych zrodel.